Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Berätta mer . Var det Tissot som gjorde dessa .Eller varför har den Tissot märket?
Hej tror att Tissot ingick i samma ägarbild som aquastar under kort tid vet att dessa dubbel märkta tavlor är vanligare i Australien.Berätta mer . Var det Tissot som gjorde dessa .Eller varför har den Tissot märket?
Snygg prägling.Längesedan denna satt på armen.
Den där hemsöker mig. Är jag redo för Rolex?Den växer mer och mer.
Den växer mer och mer.
Du kan inte ana vad den betyder för mig. Såg den hos Bergströms i Gbg första gången på 80talet, Sveriges första utmaning i segling,Amerikans Cup. Otroligt stort . Seiko hade denna klocka som oficial timekeeper med otroligt snyggt reklamatrial i skyltfönstret: Den klockan ska jag ha ! Skippa dussinvarorna kändes rätt vid den tidpunkten och året efter befann jag mig i Singapore o köpte min på fina gatan. Klockan fick pisk i byggsvängen, segling, tappades från byggställning, 3 våningar i gatan: värdsgarantin löste Rob som på den tiden sålde Seiko. Japan flög in ett nytt glas, det va det enda dom kunde se efter den smällen. Klockan är oservad sen köp o går ruskigt perfekt än i dag. Viva gamla vintage Seiko !!Kör samma idag också! Vitt till den vita snön som faller!
Wow! Grym färg på tavlanHe's alive and kickin'
Rostryssen säger godafton ;-)
Jajamensan, en riktig tropical dialWow! Grym färg på tavlan
Premium!Jajamensan, en riktig tropical dial
MINST!Premium!
Haha, ja det verkar inte bättre.Den där hemsöker mig. Är jag redo för Rolex?