Säger detsamma om din Sea dweller!Najs! Lyckliga dig!
/J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säger detsamma om din Sea dweller!Najs! Lyckliga dig!
/J
Så jävla skön bild! Wristshot av en crackrökande kabeleldare med vintagesub är inte ofta man ser här i vintagdelenThe dark side!
Fin!Ny servad och glad är den nu
Men jag kokar ju potäter för bövelen !!Fin!
Men stäng av kronografen...
Men då så, helt ok!Men jag kokar ju potäter för bövelen !!
Men då så, helt ok!
Old fashion. Såå finNy servad och glad är den nu
Jäkligt stilig! Vad mäter den?
Vågat! Tror inte den är kaffetätVet inte vad jag njuter av mest. Klockor eller kaffe...
Jäkligt stilig! Vad mäter den?
Vad ligger dom på i pris typ? Verkligen stilig och raceig samtidigtTack Om jag inte minns fel så är den ca 42mm i diameter exkl kronan.
Vad ligger dom på i pris typ? Verkligen stilig och raceig samtidigt
Mm det har jag också förstått, men då får man börja forska lite så man slipper åka på en nit Tack för infon!Seiko 6138 kronograferna är tveklöst bland det mest prisvärda som finns. Har lite dålig koll på exakt vad dom ligger på idag, varierar också beroende på modell, men gissar att du får en fin för 2-3000. Det som är lite trickigt är att det finns väldigt myclet eftermarknadsdelar och många fina ex har utbytestavlor, utbytesvisare osv.
Living on the edgeVågat! Tror inte den är kaffetät