Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Jag har sett den blå på internet'n, jag tycker den är snygg! Bild av dinna?Kul! Jag har en med blå tavla.
Kul! Jag har sett den blå på internet'n, jag tycker den är snygg! Bild av dinna?
Najs! Jag hade tänkte att det var en svart tavla och bara 'ringen' var blå, men nu jag se jag hade fel! Jag har kommit fram till att jag verkligen tycker om sunburst tavlar!
Japp, ska bli mycket spännande att se om den kickar igång när det blir dags…Äre inte stämgaffel? kool, kortlivad teknik...
Min säger hej .Kul med en speedsonic till på forumet . Jag har en kepsNyinkommet från Kaplans. En riktigt fet kvarts-krongraf-kronometer i grymt skick. Fast den behöver nytt batteri… Kul swags också; handskar, penna och lupp. Hade jag fått en keps också hade det varit jackpot.
Ha, ha, snyggt! Både klockan och kepan.Min säger hej .Kul med en speedsonic till på forumet . Jag har en keps
Tog nyss en bättre bild som ger tavlan så mycket rättvisa det går utan solsken.Najs! Jag hade tänkte att det var en svart tavla och bara 'ringen' var blå, men nu jag se jag hade fel! Jag har kommit fram till att jag verkligen tycker om sunburst tavlar!
Vilket glas.... MightyHörde jag tank-tisdag? Sportar ju Clinton idag! Härlig klocka om man vill omfamna sina mindre tuffa sidor.
Då ska du se när dom små försiktiga solstrålarna vi har kvar på dagarna smyger sig in genom fönstret och träffar glaset. Vilket ljusspel som uppstår! Solkatter åt alla håll!Vilket glas.... Mighty
Forumet kräfva bilder af dettaDå ska du se när dom små försiktiga solstrålarna vi har kvar på dagarna smyger sig in genom fönstret och träffar glaset. Vilket ljusspel som uppstår! Solkatter åt alla håll!
Nja... Någon form av vikt länk får du nog slänga på, om du inte vill bli bannad från vintageTudor-tisdag del 2: nu på nyinförskaffat 93150/580, den nitade länken som är original till klockan är förvisso rätt frän men den gör sig bättre i kassaskåpet än på armen känns det som.
Ofett är ordet! Sälj nitarmbandet till mig istället, @thomastheswede!Nja... Någon form av vikt länk får du nog slänga på, om du inte vill bli bannad från vintage
En länk i ett kassaskåp är jäkligt ofett
Grymt! Passar perfekt på franskbandet.Nyservad TidGivare