• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

image.jpeg

En sportig kronograf medans man läser om viktiga saker. Måste ju hitta den optimala klockan till mitt GTAprojekt.
image.jpeg

Vad ska jag skaffa?
Heuer skulle ju kunna va ett alternativ. Eller?
Snygg klocka!
Bilen kan jag inte matcha. :)
image.jpeg

image.jpeg

En sportig kronograf medans man läser om viktiga saker. Måste ju hitta den optimala klockan till mitt GTAprojekt.
image.jpeg

Vad ska jag skaffa?
Heuer skulle ju kunna va ett alternativ. Eller?
Bra fångat:) Lite synd att Monza fick ge namn åt en budgetmodell, men den klassiska i PVD och rött borde väl ändå kunna funka i italoracern. Eller sikta högt med en UG krono? Löjligt hypade förstås, men det måste väl finnas nåt hörn av europa som hodinkee ännu inte nått till...

Bra fångat:) Lite synd att Monza fick ge namn åt en budgetmodell, men den klassiska i PVD och rött borde väl ändå kunna funka i italoracern. Eller sikta högt med en UG krono? Löjligt hypade förstås, men det måste väl finnas nåt hörn av europa som hodinkee ännu inte nått till...
UG space compax hade varit nåt.

Tillbaka
Topp