I like it, helt perfekt patina på lysmassan! Hade velat testa den modellen på armen bara, är den klumpig?Vad tror ni om denna? Precis uthämtad från posten.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I like it, helt perfekt patina på lysmassan! Hade velat testa den modellen på armen bara, är den klumpig?Vad tror ni om denna? Precis uthämtad från posten.
![]()
Vad tror ni om denna? Precis uthämtad från posten.
![]()
Instämmer, perfekt härjad! Har aldrig riktigt gillat Mark II:an, men det där såg riktigt coolt ut.I like it, helt perfekt patina på lysmassan! Hade velat testa den modellen på armen bara, är den klumpig?
Länk?UG-står väl i depån med trånande blick medan Heuer är ute på banan
Heuer Silverstone är bra racernamn men lite mkt tyskt porrskådis över själva modellen. Jag röstar för en krockad Autavia cal.12 eller så kniper du en Autavia 7763 som slutar om 11h på eBay i Australien.
riktigt fin !!! grattisI det ljus vi hade idag får det mesta ett gyllene skimmer![]()
Tack! Ja, patinan är perfekt. Nej, inte nämnvärt klumpig (inte som Mark 3:an), utan rätt typiskt sjuttiotals. Länken är lite bredare upptill än vad man kanske är van vid. Riktigt riktigt härligI like it, helt perfekt patina på lysmassan! Hade velat testa den modellen på armen bara, är den klumpig?
Den är jäkligt bildskön må jag säga, matchar bra med din gammelporscheTack! Ja, patinan är perfekt. Nej, inte nämnvärt klumpig (inte som Mark 3:an), utan rätt typiskt sjuttiotals. Länken är lite bredare upptill än vad man kanske är van vid. Riktigt riktigt härlig
![]()
![]()
![]()
Tänker du på Chronon eller bilen?Den är jäkligt bildskön må jag säga, matchar bra med din gammelporsche![]()
Båda antar jagTänker du på Chronon eller bilen?![]()
Javisst ja, han ska ju köra såklart. Då passar ju heuer. Själv skulle jag hellre posera och ha det skönt än att köra med grabbarna och skita ner mig i verkstan, därav tipset!UG-står väl i depån med trånande blick medan Heuer är ute på banan![]()
Fick två nya band till 5513 idag. Ett Bulang (monterat) och ett från ABP Paris (brevid).
Föredrar nog ABP armbandet med sin ruggade, mocca liknande, yta som passar till den matta tavlan. Dessutom med någon gummi historia på baksidan som gör att klockan sitter mer stilla på armen.
Men båda kommer nog användas flitigt
![]()
Har man inte råd med patinerad Rolex eller Tudordykare får man nöja sig med patinerad Aetos.
![]()
Japp! Har du haft den innan? Fungerar klockrent.Så den har hittat hem till dig nu!![]()
Hehe nä som du säger så är det inte ett nyskott, men möglig är den iallafallFet! Skön minutpekareNy i lådan?
Edit: känner nog igen den vid närmare eftertanke...![]()
Superfin! Men hur många ur har du egentligen?Vad tror ni om denna? Precis uthämtad från posten.
![]()
A gentleman never tells.... eller hur @Rozzy ?Superfin! Men hur många ur har du egentligen?
Nej, det är klart! Men jag är både avundsjuk och imponerad!A gentleman never tells.... eller hur @Rozzy ?
Imponerad kan man vara, avundsjuka är dock ett eländes gift som inte för något gott alls med sig.Nej, det är klart! Men jag är både avundsjuk och imponerad!
A gentleman never tells.... eller hur @Rozzy ?
What @Equilibrium said...Superfin! Men hur många ur har du egentligen?
Tack!Sådärja! Grattis!!!