Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Påminner om Uri Gellers skedar en aning.Vill varna känsliga läsare för stretch. Kolla bort nu isf!
Om Jack Sparrow hade haft en Rolex hade varit denna! Helt grym!
Finkläder på!
Cola slår Pepsi! I allt!En Fet Dam från 1984 i GRYMT skick !
Ta genast bort det där paracord snöret annars . Supersnygg Tärnan annars .
Ruggigt idag.
Tack! Faktiskt hans knep jag använder när jag stretchar.Påminner om Uri Gellers skedar en aning.
Svartmögel hemma är fel, men svart och mögel på klocka är ofta jäkligt rätt.
Onsdags Oris.
tackOm Jack Sparrow hade haft en Rolex hade varit denna! Helt grym!
Jag vet, men med fasta bandstift eller vad det heter så har jag inte haft något hemma att sätta på klockan. Paracordarmbandet var tänkt som en provisorisk lösning men den har blivit semi-permanent desvärre. Jag är ute efter något liknande den här och paracorden får väl stanna tills jag hittar det:Ta genast bort det där paracord snöret annars . Supersnygg Tärnan annars .
Förbaskat snygg Omega!
Tackar!Förbaskat snygg Omega!
...och på kedjelänk också. Riktigt snyggt faktiskt! Inte ofta det passar sig med den typen av länk.30-tal Art deco
Sitter precis och funderar på en sån. 500 dollar låter väl rimligt?Och en Super Compressor