Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band!
Är den en jumbo Sjömästare?
Visst är det en jumbo med bikaketavla, haft den ett tag. Bandet hemmagjort. Har tyvärr inga bra bilder.Får man se en bättre bild på tavlan tack? Honey comb?
Borde strax få hem den här som jag klickade hem Ref?
Kul att den har samma färg på patinan som min!Visst är det en jumbo med bikaketavla, haft den ett tag. Bandet hemmagjort. Har tyvärr inga bra bilder.
Kul att den har samma färg på patinan som min!
Tycker din är lite mörkare?Kul att den har samma färg på patinan som min!
Finns även i solitt guld.Dom är så grymma! Riktigt snyggt.
Visst finns de där rackarna i guld också? Eller är det bara doublé?
Tycker din är lite mörkare?
Finns även i solitt guld.
Helt klart roligare med en 18k Omega från 50-talet med bikaketavla än en DD eller 1601/8.Har tittat lite löst tidigare - tycker prisbilden spretar oerhört. Är dock inte jätteinläst.
Men har börjat tänkt att det där är ett rätt kul sport-guldar-alternativ till typ 1601/8 och DD.
Mycket fina! Och bikaka ger ett extra lyft helt klart!
Även om jag aldrig sett en 1601/8 (gäller sportrollar vad jag vet) håller jag med dig. De tidiga seamasterboetterna är underskattade, lite Lange över dem. Jagar man just bikaketavlor får man dock leta ett tag men de är en bit under halva, kanske en tredjedel, av priset för motsvarande DJ.Har tittat lite löst tidigare - tycker prisbilden spretar oerhört. Är dock inte jätteinläst.
Men har börjat tänkt att det där är ett rätt kul sport-guldar-alternativ till typ 1601/8 och DD.
Mycket fina! Och bikaka ger ett extra lyft helt klart!
Även om jag aldrig sett en 1601/8 (gäller sportrollar vad jag vet) håller jag med dig. De tidiga seamasterboetterna är underskattade, lite Lange över dem. Jagar man just bikaketavlor får man dock leta ett tag men de är en bit under halva, kanske en tredjedel, av priset för motsvarande DJ.
Nörda på! Vad jag vet finns det bara två olika 36 mm boetter i stål och om detta gäller för guld vet jag inte. De är i vart fall snarlika om det är just 36 mm du är ute efter. DJs i guld finns väl i många olika varianter men den jag hade var en 1601, inget tillägg för guld.Sorry, det gick lite fort. 16018 (och 16238) är mer korrekt så klart.
Absolut värt att forska vidare och lära sig mer, gillar som sagt boettformen skarpt, verken är ju också skoj, och helt verkar helt klart vara ett konkurrenskraftigt alternativ för att testa guld-sport-dress!
Dags att läsa på och smalna ner till vilka reffar det är som är intressanta. Lämpligt nörderiprojekt...
Wow!Omegan testas för fullt. Hittills mycket mycket nöjd.
DJs i guld finns väl i många olika varianter men den jag hade var en 1601, inget tillägg för guld.
Riktigt trevlig! Hur stor är den? Vet du vad det sitter för verk i den? Prova den på ödla vetja!Ingen dyrgrip men lite SAAB känsla
Den där är riktigt salt!Laureato från -75
Snygg GP ! Länken är så fin o jag tror att Omegas disigner sneglade på den när dom kom med sina fina Costar på 70 talet. Dom länkarna med distans emellan o var i juvelerarklass.Laureato från -75