Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slänger in den här bilden här också!
1803 på grönt croco-mönstrat skinn idag.
Hehe Tack ska du ha! Vågad men rolig kombo.När jag blir stor ska jag också ha en DD eller DJ på grönt croco-band, så det så.
Mycket snyggt!
Snygg kombo! Guld och grönt passar riktigt bra ihopHehe Tack ska du ha! Vågad men rolig kombo.
Tack! Är riktigt nöjd, hehe.Snygg kombo! Guld och grönt passar riktigt bra ihop
Tack! Arv från min morfar. Den minsta klockan jag har och den mest värdefulla. Tror den är ca 2x3cm.Yes vad ball! Bild framifrån? Storlek?
Tryggt med en klocka som ser ut att klara en direkt träff från en slaskboll.
Vilken skönhet, känner avundsjukan bubbla upp.
Ni har god smak, min bäste herre.City dykare som jag inte kunde motstå trots min "Seiko only" policy. Hamnar troligen på k&s snart men cool är den.
Riktigt fin
Dual wield!
Aaaah, ser att det blev två av mina favoriter! Läckert!
Får åka dubbelpipigt idag Eternan är rätt cool med stämpelnAaaah, ser att det blev två av mina favoriter! Läckert!
Satan vad coola de är! Visa stämpeln!Får åka dubbelpipigt idag Eternan är rätt cool med stämpeln