Gick liften idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gick liften idag?
Japp.Gick liften idag?
Haha näe men den är toppen att springa uppför.Japp.
Dock första och sista gången jag åker i den där backen.. som brädåkare var det inte roligt.
Fin klocka, svarta tavlor gillar jagEn lite guld/mässing och svart tissot. "Datumskivan" kör varannan röd varannan svart. Köpt på tradera för nästan ingenting. Skön klocka att bryta av med mellan min Cwc- dykare och tokstora suunto.
Trevlig söndag.
// F.
Det är väl inga problem att åka bräda och bära klocka?Japp.
Dock första och sista gången jag åker i den där backen.. som brädåkare var det inte roligt.
Didn't say so.. Däremot är backen kass och det tar 30sek att åka från toppen till botten.Det är väl inga problem att åka bräda och bära klocka?
Du kan ju ta tiden med kronografenDidn't say so.. Däremot är backen kass och det tar 30sek att åka från toppen till botten.
Hemma i Östersund.Du kan ju ta tiden med kronografen
Var är du någonstans, har ni bra med snö? I Skåne är det iaf +grader
Schyssta manschettknappar!Kan vara en av de mest bekväma klock/armbandskombinationerna,
Datejust + jubilee
Veckans nyförvärv, en 6117 8000 GMT från Seiko i riktigt fint yttre skick! Årsklocka!
Kom med no name-länk, bandförslag emottages tacksamt!
Lite väl derring-do, kanske. Tavlan är lite brunsvart, lite sunburst. Förre ägaren hade den bl a på brun perlon, funderar lite på om inte det är helt rätt?Hur skulle ett svart läderarmband kännas? Fantasifullt i överkant?
Åhå! Jag trodde den var alldeles plattgrå bara. Ja, något perlonskt mellan ljusbeige och mörkbrunt vore väl någe?Lite väl derring-do, kanske. Tavlan är lite brunsvart, lite sunburst. Förre ägaren hade den bl a på brun perlon, funderar lite på om inte det är helt rätt?
Ja, den är väl typ svart-grå-brun... Ska leta upp ngt perlonskt och återkomma!Åhå! Jag trodde den var alldeles plattgrå bara. Ja, något perlonskt mellan ljusbeige och mörkbrunt vore väl någe?
Härlig! Undra om det kan ha varit samma jag själv nosade på tidigare.Fick hem en Enicar Sherpa Guide idag.
Härlig! Undra om det kan ha varit samma jag själv nosade på tidigare.
Skönt att Pateken får vila lite