Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men vafan!!! Inte lädernato! Sluta förgripa dig på den fina klockan ögonblickligen!
Haha. Må ju prova lite. Vad ska det vara då?Men vafan!!! Inte lädernato! Sluta förgripa dig på den fina klockan ögonblickligen!
Lyssna inte på Gunvor, hon hade en traumatisk upplevelse kopplad till läder under sin uppväxt.Haha. Må ju prova lite. Vad ska det vara då?
Verkligen grym klocka,vilket år?
Inte lika grym som din.Verkligen grym klocka,vilket år?
Kul,-61 ocksåInte lika grym som din.
61 om jag minns rätt.
Look who's talking...Men vafan!!! Inte lädernato! Sluta förgripa dig på den fina klockan ögonblickligen!
Men vafan!!! Inte lädernato! Sluta förgripa dig på den fina klockan ögonblickligen!
Vanligt Nato eller vanligt skinnband. Lädernato är hittepå.Haha. Må ju prova lite. Vad ska det vara då?
Det var i vuxen ålder jag blev traumatiserad. Satte det på min 5513. Det var så fult att jag fick tvätta ögonen med t-röd. Tvifan va jag hatar lädernato!Lyssna inte på Gunvor, hon hade en traumatisk upplevelse kopplad till läder under sin uppväxt.
Du kan va hittepå!Vanligt Nato eller vanligt skinnband. Lädernato är hittepå.
Det var i vuxen ålder jag blev traumatiserad. Satte det på min 5513. Det var så fult att jag fick tvätta ögonen med t-röd. Tvifan va jag hatar lädernato!
Ja. Flåt mitt utbrott! Det är en grym klocka som förtjänar det bästaDu kan va hittepå!
Supernajs!High Frequency Longines som jag hittat NOS. Från 1972 och lite större. Satt på ett saffianoläder band.
Lövely!Lemaniakrono idag.
Fantastiskt stycke design!
Kan tycka det ser ok ut, men det bygger ju mycket på höjden. Klockan hamnar ju typ 5-8 mm ovanpå handleden.Vanligt Nato eller vanligt skinnband. Lädernato är hittepå.
Det var i vuxen ålder jag blev traumatiserad. Satte det på min 5513. Det var så fult att jag fick tvätta ögonen med t-röd. Tvifan va jag hatar lädernato!
Är du förvånad över att göbben har fel ?Bra kombo (@Gummo har fel ) och sjukt snygg!