Watchmania84
Basic
Den är såld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ju kanske vara värt att följa upp? Vore olyckligt om du sålt en falsk klocka.Den är såld
Du har ingen koll överhuvudtaget, va?Den är såld
HahaUrtavlan är märkt Singer. Allt är kontrollerad del för del
?Tycker vi avslutar detta nu. Men lagt upp 1665 på diskussion kan någon hjälpa mig där är ni snälla.
Hjälpa med vad? Säga att den är rätt? Jag skulle verkligen kolla med köparen av din 1655. Dumt att riskera sitt rykte över en klocka.Tycker vi avslutar detta nu. Men lagt upp 1665 på diskussion kan någon hjälpa mig där är ni snälla.
Ja, hur ska du lösa detta med köparen av 1655, @Watchmania84 ?Hjälpa med vad? Säga att den är rätt? Jag skulle verkligen kolla med köparen av din 1655. Dumt att riskera sitt rykte över en klocka.
Tvivlar du på oss här på Vintage så är VRF ett bra tips. Oklart vad en tråd på Diskussion ger som inte denna tråd gett?
Vem är handlaren?Tvivlar inte på er blir bara förvirrad av att alla säger så olika lämnade in den på bergströms där han sa att allt ser perfekt ut. Sen så köptes den av känd handlare tror inte han skulle våga sälja falska klockor
Jo1655 var det inga problem på #vaniljglass
Har Lars Bonander på Bergströms skrivit ett intyg på din Explorer också?Tvivlar inte på er blir bara förvirrad av att alla säger så olika lämnade in den på bergströms där han sa att allt ser perfekt ut. Sen så köptes den av känd handlare tror inte han skulle våga sälja falska klockor
Kolla den som sagt. Dumt att bränna sig för framtiden. Är den köpt av en handlare så borde det inte vara några problem att få slanten åter. Synd om köparen som betalat för en tveksam klocka. Du måste väl hålla med om att det känns lite dodgy med en falsk boett på 1665 och sen ev en falsk tavla på 1655. Ingen handlare som jag skulle vilja göra affärer med.Den hade orginal Cert så skrevs inget hämtades i tyskland
Vem var handlaren?Klockorna köptes för cirka 2 år sedan
Du har en klocka där iallafall tavlan är falsk.#vaniljglass vill inte hänga ut någon.
Du kan ju PMa ett budTudorn till salu Criss Cross
För att serva eller för att verifiera äkthet? Vill du veta om de är äkta så postar du en tråd på VRF. Om inte Bergströms duger för att se om de är fake så hade jag inte litat på andra lokala urmakare. Känner du någon samlare med koll så kan säkert de hjälpa dig de med.Svans ur i Kungsbacka han är väl duktig på gammla klockor?