Bergströms har ju verifierat falska vintageklockor tidigare, så det säger ju ingenting i min bok.Klockan är kontrollerad hos bergströms ur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bergströms har ju verifierat falska vintageklockor tidigare, så det säger ju ingenting i min bok.Klockan är kontrollerad hos bergströms ur
Säger väl inte så mycket, de har haft fel förr när det gäller vintage.. Vore kul om du kunde posta lite bättre bilder dockKlockan är kontrollerad hos bergströms ur
Fortsätter du den vägen hundra meter hittar du mig i morgonrock.Fin utsikt över den stora floden i Norrköping.
Vad har hänt?16610 Grey Dial
Yuki boett? Lär migHmm yuki-boett på 1665:an?
Tack!Den där var riktigt fin!
Yukiwatch är ett företag som säljer kopior av främst Rolexdelar.Vad har hänt?
Yuki boett? Lär mig
Vill du knäppa ett par skarpa bilder på serienummer och referensnumret?
Nix!#Rozzy är Tudorn till salu?
Jämför själv gravyren. Lättare med klockan i handen men jag tycker inte om den. Sen så skriker formen nyproduktion. Vem har sett sånna kronskydd på en 1665? Känns ovanligt iaf.Klockan är köpt av känd handlare i Tyskland så ingen stress
Tror du missuppfattat responsen, vi vill bara hjälpa till då några uppenbarligen är rädda för att allt inte står rätt till.Ville lägga ut mina klockor för att dela med mig inte för att hängas ut.
Huvudsaken du är happy. Såg bara småknepigt ut och det är skrämmande att Bergströms med Lars Bonander i spetsen skriver intyg på löpande band.Ville lägga ut mina klockor för att dela med mig inte för att hängas ut.
Posta bra bilder på VRF så har du en korrekt bedömning inom någon timme. Om du nu vill veta helt säkert.Kan ni rekommendera någon urmakare som är duktig kan lämna den där också?
1655:an ser inte heller direkt lovande ut. Har du bättrebilder på den?Ska göra det nu tack.