BoEtt
Guld
Vilken pärla!Nos Seastar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken pärla!Nos Seastar
Riktig gobit det där, stentuff!MögelMåndag
Sitter som en smäck på den länken och din handled! Kul!MögelMåndag
Det var du din jävel! Det var du som klippte den!
Kanske det? Dock är tavlan förstörd och kronan gick typ inte att rädda. Men boetten kan vara opolerad och länken är kul. Har ju en till i samma boett liggandes så...Det var du din jävel! Det var du som klippte den!
Jasså, du knep den! Bra, hoppas du får ordning på den!
Ja, den är ett riktigt bra substitut till en sub utan kronskyddRiktig gobit det där, stentuff!
Tack, det blev bra med länken. Bärs lagom stort pga långa bandhorn.Sitter som en smäck på den länken och din handled! Kul!
Det är du inte ensam om...EDIT: Har saknat Titusen lite, så nu fick det bli denna
Så ska det se ut! Vacker sak
sjukt fin!!En gammal favvo.
Sjukt härlig patina!Tror fan jag haft lite flax.....för en gångs skull. Köpte ju nyligen en Omega SM300 165024. Köpte den från en Italiensk handlare som jag faktiskt litar på, det ska vara från första ägare......hm....yeh right! Dock tycker jag den verkar helt i original....minus länk. Torrsprickor i gamla Omega plexit och korrekt tavla och visare samt krona. Tavlan kunde varit big triangle då det infördes 1967 och min klocka är från 1968. Dock flyter det där lite och det finns såklart en överlappningsperiod. Fick idag utdraget från Bienne.....var ju lite spänd klockan har rätt sernr på verket och är såld 29:e januari 1968 i just.....Italien.....sweet...
Grattis! Kul att du blev med Calypsomatic igen.
Tack! Inte riktigt lika bra exemplar däremot...Grattis! Kul att du blev med Calypsomatic igen.
Tror fan jag haft lite flax.....för en gångs skull. Köpte ju nyligen en Omega SM300 165024. Köpte den från en Italiensk handlare som jag faktiskt litar på, det ska vara från första ägare......hm....yeh right! Dock tycker jag den verkar helt i original....minus länk. Torrsprickor i gamla Omega plexit och korrekt tavla och visare samt krona. Tavlan kunde varit big triangle då det infördes 1967 och min klocka är från 1968. Dock flyter det där lite och det finns såklart en överlappningsperiod. Fick idag utdraget från Bienne.....var ju lite spänd klockan har rätt sernr på verket och är såld 29:e januari 1968 i just.....Italien.....sweet...
Grymt fin. Kul med utdraget också.Tror fan jag haft lite flax.....för en gångs skull. Köpte ju nyligen en Omega SM300 165024. Köpte den från en Italiensk handlare som jag faktiskt litar på, det ska vara från första ägare......hm....yeh right! Dock tycker jag den verkar helt i original....minus länk. Torrsprickor i gamla Omega plexit och korrekt tavla och visare samt krona. Tavlan kunde varit big triangle då det infördes 1967 och min klocka är från 1968. Dock flyter det där lite och det finns såklart en överlappningsperiod. Fick idag utdraget från Bienne.....var ju lite spänd klockan har rätt sernr på verket och är såld 29:e januari 1968 i just.....Italien.....sweet...
Tigerdykaren på armen idag... (Orkade inte ställa datum)