Häftig Luch oftast!
Bjuder du på en bild av verket! Det skall sitta ett 2209 från Minsk eller första Moskva fabriken!
Den är från tidigt 70-tal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häftig Luch oftast!
48 meter kvar då! Trodde verkligen inte det men med lite kärlek så orkar hon.
Vilken skönhet! Nu behöver man inte skämmas för dig på tisdagar längreSkönt att få vara med på vintage-speedy-tåget igen. Tack till @Patrik J @Pär Wallström @StarMan för stöd, push och hjälp i denna djungel.-66:a cb case
Helt rätt, har varit jobbiga tisdagar senaste tiden...Vilken skönhet! Nu behöver man inte skämmas för dig på tisdagar längre
Haha ja jag har inte bytt några packningar så det var lite av en chansning. Men hon tickar på fint. Blir glaspolering när jag kommer hem. Tack för köpet.48 meter kvar då! Trodde verkligen inte det men med lite kärlek så orkar hon.
Nickname Braveheart.Haha ja jag har inte bytt några packningar så det var lite av en chansning. Men hon tickar på fint. Blir glaspolering när jag kommer hem. Tack för köpet.
Schyssta bevelsÄntligen på jubilee
Det borde man kunna använda som raggningsreplik.Schyssta bevels
Haha!Det borde man kunna använda som raggningsreplik.
Jäklar, vilken tajt länk.Haha!
Får prova det på krogen nästa gång. Vad tror du om, - vilken fet och fin boett du har, skulle funka?
Nyförvärvet!
Tudor sub 76100