Guld och mögel bildbomb med medverkande UGn. Det rätta en torsdag som denna (är medveten om de lilla dammgrejserna på tavlan haha, ska tas bort, någon gång )
Vad är det för band? Var har du hittat det? Riktigt fint satt det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guld och mögel bildbomb med medverkande UGn. Det rätta en torsdag som denna (är medveten om de lilla dammgrejserna på tavlan haha, ska tas bort, någon gång )
Vad är det för band? Var har du hittat det? Riktigt fint satt det!
Alla vet ju att jag inte direkt är överlusad m vintage klockor. Men den där måste du vara riktigt nöjd med!!Fick feeling på denna tack vare @RicVin s Fredagstråd med dresstema i dag.
Morfars belöning för lång och trogen tjänst, numera i min ägo.
Hoppsan. Där satt den
Absolut, tack! Lite liten och tunn men känslan av att få förvalta den vidare är desto större.Alla vet ju att jag inte direkt är överlusad m vintage klockor. Men den där måste du vara riktigt nöjd med!!
Snygg som tusan. Är det ett ETA 940.111 verk? Låter som du köpt från Kaplans? Alltid defekta då dom inte kollar om batteriet är slut?Precis hämtad, köpt som Defekt men fungerar klockrent. Tyvärr lite lysmassa lossnat från visare. Men när man räknat med att leta donatorverk eller serva så är man ack så glad!
Dock den absolut skitigaste klocka jag någonsin sett och känt på, ingrott som fan!
Jaja, win!
Mkt trevlig den där. Underbart inlägg och lumepip.Trevlig helg!
Snygg som tusan. Är det ett ETA 940.111 verk? Låter som du köpt från Kaplans? Alltid defekta då dom inte kollar om batteriet är slut?
Så det var du...Precis hämtad, köpt som Defekt men fungerar klockrent. Tyvärr lite lysmassa lossnat från visare. Men när man räknat med att leta donatorverk eller serva så är man ack så glad!
Dock den absolut skitigaste klocka jag någonsin sett och känt på, ingrott som fan!
Jaja, win!
Tackar!Mkt trevlig den där. Underbart inlägg och lumepip.
Vart lite fel där men den var helt klart riktigt trevlig☺Tackar!
Skulle precis pma för att köpa tillbaka den där när du knep den. Grattis. Jag vet hur snygg den är i verkligheten. Har du testat ett tropic på den?Titta vad som kom med posten idag, en Squale 20 atmos!
Väldigt mysig!
Tack!Skulle precis pma för att köpa tillbaka den där när du knep den. Grattis. Jag vet hur snygg den är i verkligheten. Har du testat ett tropic på den?
Jag hade tidigt en stark känsla att du var en av budgivarna, tyckte jag kände igen ett relativt lågt nummer sedan en tidigare auktion, det stämde?Så det var du...
Snyggt! Superexempel på när ett slitet nato höjer den totala karaktären!FF (French Friday).