Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du kvar din med lila tavla?Så det var du...
Nje, släng på ett tropic istället!Satte dit ett speidel mach1-armband på Squalen, vad tycks?
Nej det där flyger inte . Klockan var grym men tyvärr inte med en länken . Byt till tropicSatte dit ett speidel mach1-armband på Squalen, vad tycks?
Håller nog medNej det där flyger inte . Klockan var grym men tyvärr inte med en länken . Byt till tropic
Underbar klocka!!!Tackar!
Snygg!Just kommit med posten til Omega stoppurs samlingen I fin skick
Ref. MG 6406, caliber 8201 A LWO
Låter som en grym komplikation! Själv bar jag olika tidtagarur hela veckan och hann inte få ett dugg gjort på jobbet. Ungefär hur mycket extra tid ger den per dygn?Helg, mögelmys och Tidgivar-tajm
Svart skulle jag säga, även om jag brukar föredra brunt nio gånger av tio. Snygg klocka i vilket fall.Det blir IWC idag, men kan inte bestämma mig om jag skall ha svart eller brunt band, vilket tycker ni blir bäst?
Svart skulle jag säga, även om jag brukar föredra brunt nio gånger av tio. Snygg klocka i vilket fall.
Svart skulle jag säga, även om jag brukar föredra brunt nio gånger av tio. Snygg klocka i vilket fall.