Mina är från 1953 då Tissot jubileum tillverkades för att fira tissot 100 år (1853).Dina är kanske nyare. Min är sent 40-tal (vet inte exakt tillverkningsår). Köptes av gammelfarfar som dog 53.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mina är från 1953 då Tissot jubileum tillverkades för att fira tissot 100 år (1853).Dina är kanske nyare. Min är sent 40-tal (vet inte exakt tillverkningsår). Köptes av gammelfarfar som dog 53.
Mumsig Eterna!Så lika men ändå inte
Ganskavintage, såklart!Är på rålekshumör. Precisvintage eller ganskavintage, det är frågan.
Mäktig skjorta också!Long time no wear.. Spök-Bulova time
Riktigt bra!Seiko på franskband.
Vårens klocka 2016!Touché!
Självklart! Stryktålig vintagedykare med allt man behöver, för en liten peng!Vårens klocka 2016!
Härlig patina på visarna? Bakat eller?Touché!
Mycket riktigt. Dessutom med en mycket välbeprövad och exakt blandning av soja, te och värme.Härlig patina på visarna? Bakat eller?