Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte annat än instämma! Jag har själv en 32mm stor Seamaster hemma, och den är underbar i storlek samt att den inte väger något, vilket gör att den blir extremt skön att bära...Länge sedan jag använde denna. Ska fan börja använda damklockor när jag köper nytt (ickedykare). Runt 30-32 mm är fan bästa storleken.
Fast den där boetten är väl runt 34-35? Samma boett som tissot jubileum och andra tidiga 50-tals tissot.Länge sedan jag använde denna. Ska fan börja använda damklockor när jag köper nytt (ickedykare). Runt 30-32 mm är fan bästa storleken.
Den ser onekligen stor ut.Fast den där boetten är väl runt 34-35? Samma boett som tissot jubileum och andra tidiga 50-tals tissot.
32 mm utan krona (mätt 31 förut men men slarv av mig då).Fast den där boetten är väl runt 34-35? Samma boett som tissot jubileum och andra tidiga 50-tals tissot.
Snyggt, du bär den riktigt bra.32 mm utan krona (mätt 31 förut men men slarv av mig då).
Där ser man, tyckte boetten såg ut som på mina jubileum som är ~35.32 mm utan krona (mätt 31 förut men men slarv av mig då).
Dina är kanske nyare. Min är sent 40-tal (vet inte exakt tillverkningsår). Köptes av gammelfarfar som dog 53.Där ser man, tyckte boetten såg ut som på mina jubileum som är ~35.
Såg även ut som det var mycket boett på sidorna av tavlan.