Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig patina!Nytt mögel för dagen Me like.
Stort tackHärlig patina!
Stort grattis!
Diggar vissa typer av mech, men den här var en "grovis" på sin tid med riktig dykanknytning. Se artiklar på nätet. Nä jag får nog spana vidare. Klockan har pension men bör nog se lite autentisk ut. Hoppas få tag i ett mulligt halvslitet canvasband som satt på vissa dykur förr.Ett ganska grovt mesh kanske?
Morfar är nog stolt ändå.Fin gammal kloctillverkade ; Reveu TommenMitt bidrag för dagen, min morfars Revue Sport.
.
Fasen vad skjortan ser ut förresten :-(
Helgrymma! Och grattis! Hint på den tredje?Fick tre klockor av mig själv i födelsedagspresent. En är olaglig att posta i denna tråd men två är gamla. Riktigt gamla...
Tack! Om jag postar bild på min Pulsar V657 blir jag nog bannad igen... Men en länk till ista kanske går:Helgrymma! Och grattis! Hint på den tredje?
Well played..Tack! Om jag postar bild på min Pulsar V657 blir jag nog bannad igen... Men en länk till ista kanske går:
https://instagram.com/p/BDAhjaazPLQ/
Mesh funkar förvånansvärt ofta, men det gör ju canvas ocksåDiggar vissa typer av mech, men den här var en "grovis" på sin tid med riktig dykanknytning. Se artiklar på nätet. Nä jag får nog spana vidare. Klockan har pension men bör nog se lite autentisk ut. Hoppas få tag i ett mulligt halvslitet canvasband som satt på vissa dykur förr.
Grattis! Schysst mögelFick tre klockor av mig själv i födelsedagspresent. En är olaglig att posta i denna tråd men två är gamla. Riktigt gamla...
Många världsmästare är det...Å där fick världsmästaren tre kompisar!
Ja, en jävla hetsig stämning i klocklådan nu när dessa vinnarskallar ska dela utrymme.Många världsmästare är det...
Vinnarskallar! Peta då in en ryss, så blir det en äkta ryss-femma!Ja, en jävla hetsig stämning i klocklådan nu när dessa vinnarskallar ska dela utrymme.
Underskatta aldrig en japan!Sedan jag fick militärbandet av @Gummo har den här suttit på konstant. Känner att jag kanske har underskattat japanen när det bara var rätt band som fattades.
Jag vet inte, den har fått spendera den största tiden i lådan sedan jag köpte den för ett år sedan. Tycker den har känts tråkig och klumpig, dock med nya fulmodden med insertet och franskbandet, så vaknade den till liv.Underskatta aldrig en japan!
Håller till viss del med, 6309:an är den enda Seikodykare jag sålt, hade den aldrig på mig.Jag vet inte, den har fått spendera den största tiden i lådan sedan jag köpte den för ett år sedan. Tycker den har känts tråkig och klumpig, dock med nya fulmodden med insertet och franskbandet, så vaknade den till liv.
Fast nu älskar jag den ju helt plötsligt! tur är väl att jag nästan aldrig säljer klockor, 6309 måste vara en av de absolut mest prisvärda klockorna nu när allt dykmög kostar huggorm.Håller till viss del med, 6309:an är den enda Seikodykare jag sålt, hade den aldrig på mig.