David Paul
Basic
30-talare idag. Blir ibland grön på handleden av boetten. Kan det betyda att den är delvis gjord i silver? För inte finns det boetter gjorda i nickel? Eller? I alla fall, trevlig fredag på er.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilrent mögel! Kan du ta nån bild i motljus, vore kul o se blinget i visarna! Blå?30-talare idag. Blir ibland grön på handleden av boetten. Kan det betyda att den är delvis gjord i silver? För inte finns det boetter gjorda i nickel? Eller? I alla fall, trevlig fredag på er.
Tack! Ja, blå är dom allt!Stilrent mögel! Kan du ta nån bild i motljus, vore kul o se blinget i visarna! Blå?
Fint! Så där ska det se ut! Nåt fel i huvve har man när man till sig av två blå visare....Tack! Ja, blå är dom allt!
Vet inte exakt vad för verk som sitter i men nån hjälp här kanske?Kalenderpojke idag. Dock vill inte datum, månad och dag ställas in, eller rättare sagt, jag är för korkad för att förstå hur man gör!
Tackaaarrr... kikar på detVet inte exakt vad för verk som sitter i men nån hjälp här kanske?
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Venus_203
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&0&2uswk&AS_1380
Snyggt! Lite OT men vem har gjort Big Lake stämpeln/logon?
Tackaaarrr... kikar på det
Så här ser det ut på kanten. Förmodar att de där ska tryckas in på nåt sätt, eller saknas det pushers? Får ta o skruva isär i helgen och undersöka vilken maskin som ligger under huven.
Jag skulle vilja säga att det helt och hållet är jag, men så är det inte. Jag hittade delar av den som en free source på nätet och sedan plockade jag bara in Big Lake och ändrade om lite. How come ?Snyggt! Lite OT men vem har gjort Big Lake stämpeln/logon?
Ska du på begravning? Kände knappt igen dig i de där kläderna!Fredag betyder oftast Heuer Autavia 3646. Ha en trevlig fredag alla vintageälskare!
He va snyggt, som man säger här uppeJag skulle vilja säga att det helt och hållet är jag, men så är det inte. Jag hittade delar av den som en free source på nätet och sedan plockade jag bara in Big Lake och ändrade om lite. How come ?
Tanken har varit att förbättra och logon och placera den på våra elcyklarHe va snyggt, som man säger här uppe
Grymt!
Har pillat med lite läderband nu på förmiddagen...