Hehe. Klocknördarnas motsvarighet till snusnäsduk i bakfickan...yep, potatistryck är ju en klart underskattad konstform... ...de flesta gissar väl att det är ett indiepopband antar jag?, men nån klocknörd kanske hajar å frågar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe. Klocknördarnas motsvarighet till snusnäsduk i bakfickan...yep, potatistryck är ju en klart underskattad konstform... ...de flesta gissar väl att det är ett indiepopband antar jag?, men nån klocknörd kanske hajar å frågar?
Vilken jävla best det där är. Me likey!
Monstret från djupet!
Fin! Venus 170 i den va?Bild på Colomby med krukväxt i bakgrunden.
Mycket fin!Bild på Colomby med krukväxt i bakgrunden.
Tack, vet bara att det är ett Venus-verk, tyvärr lite svårgooglat märke.Fin! Venus 170 i den va?
Det där är ett av de ballaste vintageuren på KS!30-tal med silverboett och hajläder idag...
Agreed. Intressant. Vilka är de ballaste egentligen? Oaktat pris.Det där är ett av de ballaste vintageuren på KS!
Tack, gillar den jag med!Det där är ett av de ballaste vintageuren på KS!
Skulle säga att @Aurum äger ett flertal av dem.Agreed. Intressant. Vilka är de ballaste egentligen? Oaktat pris.
Din Eterna skickar jag upp bland topp 10 också.
Grim. Om den bor kvar på forumet...
Kanske värt en egen tråd om den inte finns.
Eternan är härligAgreed. Intressant. Vilka är de ballaste egentligen? Oaktat pris.
Måsten posta en bild på profilen också, tycker den är så grym! Men svårfotad..."Nya" 50-tals Zenithen idag.
Finns fler på tratten om du är sugen!Svincool länk.
Det är bara att starta en tråd! Tror inte det finns någon?Agreed. Intressant. Vilka är de ballaste egentligen? Oaktat pris.