Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs! Den måste du visa mer av! Bild på hela klockan efterlyses.
Du har ett skarpt ögaFolksam-skrapan?
Lite tveksamt. Är något gammalt på den?Den här filuren kanske platsar här...
Ingen aning...Lite tveksamt. Är något gammalt på den?
Ny som ser gammal ut eller gammal som ser ny ut... I don't know! Hade hoppats få lite input då jag själv inte har den blekaste aning.Lite tveksamt. Är något gammalt på den?
Du kan börja med att öppna den, men dessa väller ut från Indien? i massor för tillfället. Misstänker att det inte är en Oris. Tavla och visare är iaf nya, men om boett och verk är äldre eller ej vet jag inte. Tänk typ HMT.Ny som ser gammal ut eller gammal som ser ny ut... I don't know! Hade hoppats få lite input då jag själv inte har den blekaste aning.
Aha, det är så illa.Du kan börja med att öppna den, men dessa väller ut från Indien? i massor för tillfället. Misstänker att det inte är en Oris. Tavla och visare är iaf nya, men om boett och verk är äldre eller ej vet jag inte. Tänk typ HMT.
Vad är skillnaden på band? Bättre, mer riktiga?
Gul rand.. stoor skillnadVad är skillnaden på band? Bättre, mer riktiga?
Ja jag såg det, men vad är skillnaden?Gul rand.. stoor skillnad
Mäh.. röd rand på mitt andra band juJa jag såg det, men vad är skillnaden?
Dubbelpost Affe!??Snö! = BAJS! GMT 16750 med målade index och matt tavla = .