Nä, håller egentligen med dig. Men det är en intressant diskussion, den om vad som är vintage och vad som inte är det.Din Explorer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, håller egentligen med dig. Men det är en intressant diskussion, den om vad som är vintage och vad som inte är det.Din Explorer
Jag tycker det var skönt när det fanns en uttalad gräns. Å andra sidan kan man ju inte behålla den gränsen hur länge som helst, tiden går ju. Å tredje sidan är det väl inte hela världen med lite flytande gränser...Nä, håller egentligen med dig. Men det är en intressant diskussion, den om vad som är vintage och vad som inte är det.
Tycker @Denke i samråd med @Aurum borde styra upp ett rullande årtal (25-30 år), som är godkänt "vintage" så vi slipper bråka.Jag tycker det var skönt när det fanns en uttalad gräns. Å andra sidan kan man ju inte behålla den gränsen hur länge som helst, tiden går ju. Å tredje sidan är det väl inte hela världen med lite flytande gränser...
Grymt case
Instämmer. Onödigt med diskussioner på forumet ☺Absolut! Tycker det är alldeles för stökigt och bråkigt i den här tråden...
Nice! Mögel. Vintage.Instämmer. Onödigt med diskussioner på forumet ☺
Här kommer en 74a som borde få räknas som vintage. Nyservad 6105-8110 som även fått ett nytt type II glas. Gillar att skämma bort klockor med karaktär.
Glad påsk! Vad mäter den där mellan luggarna?Glad Påsk vintagevänner!!!
Så rätt, så rättGammel-Tudor på grisband
Min första klockbild på forumet. Glad påsk!
Välkommen hit bland oss mögelfantaster
Tack!Glad påsk! Vad mäter den där mellan luggarna?
Det var på tiden.Vintage på riktigt idag...
Härlig klocka! Välkommen!Min första klockbild på forumet. Glad påsk!
Plötsligt händer det. Välkommen!nångång ska man göra ett första inlägg
Se till att det är superlim (cyanoakrylat) bara, då kan du antingen koka bort muttern från locket eller lösa upp det i aceton.