Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så fin tavla! Är det linen dial?
Tackar!Så fin tavla! Är det linen dial?
Vilken ref är det?
Gissar att den till höger ska serva mögelklockan till vänster, självklart!Fick hem en reservdelsklocka(gissa vilken). Bra att ha utifall!
Jävligt snygg tissot !
GADDAMN!Beatern på!
Läder, tunt, kanske fluco horween?Invicta Chrono.
Kom på ngt jättekonstigt plastarmband.. Frågan är om man skall köra läder eller perlon?
Lutar åt detLäder, tunt, kanske fluco horween?
Spöade du på bilen med den där?Beatern på!
En liten lätt knack var allt som behövdes, tysk kvalitet...Spöade du på bilen med den där?
Case...? Jag skulle säga asgrym bezel. Ser ut som du kan såga ned träd med den.Tack och detsamma!
Trevlig kombo med natot! Det ser man inte så ofta!
Cosmic påsk.
Tack. Lite stelt och ovant för mig som nästan alltid kör med hemkört bund i läder.Trevlig kombo med natot! Det ser man inte så ofta!
Det kommer nog bli bättre med en smula inslitning ska du se, men läder funkar ju alltid bra!Tack. Lite stelt och ovant för mig som nästan alltid kör med hemkört bund i läder.
Japp, den är riktigt skarp. Och med välbevarat, tidskorrekt "skinny four"- insertCase...? Jag skulle säga asgrym bezel. Ser ut som du kan såga ned träd med den.
Ruggigt snyggt!