Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla, den fick ett liv, inte bara som reservare och snyggt band till!Hoppas det är ok att posta en bild till så nära inpå den förra. Gillar denna mer än jag först förstod.
Slitage kan vara kul, smuts och dött dna från tidigare ägare nej tack!
Du kan väl iaf köra en tandpetare i glasets kant och skrapa bort det värsta?
Den är störthäfigt! Säg till om du får tillfällig sinnesförvirring och ska göra plats i klocklådan för annat.70 tals Squale
Sure. Den dagen kommer alltid när det gäller mig. Skriver upp dig som nummer 2 i könDen är störthäfigt! Säg till om du får tillfällig sinnesförvirring och ska göra plats i klocklådan för annat.
Strålande, bug och bockSure. Den dagen kommer alltid när det gäller mig. Skriver upp dig som nummer 2 i kön
Det var en cool liten rackare.Dagens mögel och jag vaknade tidigt. Skönt att surfa Ks på soffan.
Magiskt!
Jag och Tudorn önskar glad påsk!
Den är som en chihuahua. Den vet inte om att den är liten utan beter sig som en stor klockaDet var en cool liten rackare.