Var för sig.Kul! Satt de ihop eller köpte du dem var för sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var för sig.Kul! Satt de ihop eller köpte du dem var för sig?
Det kanske är jag som letar dåligt, men var ser du EPSA-märkningen på den där?Ok. Gott att höra att det är en super compressor. Misstänkte det i och med EPSA-märkningen. Själv är jag ju något större och det känns som om jag kan bära upp den. Bärs ungefär som Seiko 6309-7040 fast lite coolare.
Riktigt fin! Mycket trevligt val av bröllopsklocka!Denna skönhet kom precis hem från en välbehövd service av @McGyver
Älskar verkligen patinan och datumkomplikationen. Detta får bli bröllopsklockan när jag gifter mig i sommar
Tack! Ja jag är fan kär så himla charmig lixom.Riktigt fin! Mycket trevligt val av bröllopsklocka!
Den skall finnas på insidan av boettlocket på den här modellen. På en del modeller/märken finns märkningen på utsidan av boettlocket som ett emblem.Det kanske är jag som letar dåligt, men var ser du EPSA-märkningen på den där?
Precis, det var det jag tänkte. Såg ingen märkning på bilderna, det var därför jag frågade.Den skall finnas på insidan av boettlocket på den här modellen. På en del modeller/märken finns märkningen på utsidan av boettlocket som ett emblem.
Gräshoppa, sallad, dill. Försommar!
Hör med MickeJ eller AndersWEtt svart racingband skulle jag behöva...
Hör med MickeJ eller AndersW
Annars är de ju grymma på länkEtt svart racingband skulle jag behöva...
Rolex DAY DATE 1803 från 1970. Perfekt Wideboy tavla med nyare visare.