• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

image.jpeg

Helt sju

Den är riktigt for real. Sitter på orginalägarens handled, han jobbade som dykare för Comex och köptes för facila priset 1000 USD när det begav sig. Länk bytt en gång under årens lopp. Jag ligger först i kö vid en försäljning. En av få som har Svenskt orginalägande enligt ägarens utsago. Här kommer ett wristshot
image.jpg

Fy.Fan va coolt!

Helt sju

Den är riktigt for real. Sitter på orginalägarens handled, han jobbade som dykare för Comex och köptes för facila priset 1000 USD när det begav sig. Länk bytt en gång under årens lopp. Jag ligger först i kö vid en försäljning. En av få som har Svenskt orginalägande enligt ägarens utsago. Här kommer ett wristshot
image.jpg
Fy tusan!!!!!!!!
Drömklocka ju:eek:
Häftigt att han fortfarande har kvar den!
Har han kvar box och papper samt andra coola prylar?

Från flex-stål till läder, hittade inget lämpligt som matchade tavlan, så det fick bli röd ödla. Var ju tvungen o dressa upp inför morgondagens övning.
Å så nytt batteri i gammel quartzen i bakgrunden, nytillskott som kom hem igår. Den får behålla originalbandet tillsvidare.

Britix.JPG

Från flex-stål till läder, hittade inget lämpligt som matchade tavlan, så det fick bli röd ödla. Var ju tvungen o dressa upp inför morgondagens övning.
Å så nytt batteri i gammel quartzen i bakgrunden, nytillskott som kom hem igår. Den får behålla originalbandet tillsvidare.

Britix.JPG
Bandet passar kanon tycker jag! Matchar den röda visaren om inte annat :)

Tillbaka
Topp