Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt sju
Den är riktigt for real. Sitter på orginalägarens handled, han jobbade som dykare för Comex och köptes för facila priset 1000 USD när det begav sig. Länk bytt en gång under årens lopp. Jag ligger först i kö vid en försäljning. En av få som har Svenskt orginalägande enligt ägarens utsago. Här kommer ett wristshot
Vad är det för tillverkare av den kurvade?Bror har helt ok smak han med...
Fy tusan!!!!!!!!Helt sju
Den är riktigt for real. Sitter på orginalägarens handled, han jobbade som dykare för Comex och köptes för facila priset 1000 USD när det begav sig. Länk bytt en gång under årens lopp. Jag ligger först i kö vid en försäljning. En av få som har Svenskt orginalägande enligt ägarens utsago. Här kommer ett wristshot
Djävlar, fredag den 13:e. (GMT +6)
Det riktigt coola är att han är helt omedveten dvs icke klocknörd och har haft den som daglig beater sen ny. Orgbox finns.Fy tusan!!!!!!!!
Drömklocka ju
Häftigt att han fortfarande har kvar den!
Har han kvar box och papper samt andra coola prylar?
Så himla häftigt!Det riktigt coola är att han är helt omedveten dvs icke klocknörd och har haft den som daglig beater sen ny. Orgbox finns.
Min gamla?Trevlig helg vintagevänner
Mimo, dvs GPs systerbolag. Lite mindre än min men vassare tavla.Vad är det för tillverkare av den kurvade?
Via @jakob.dala ?Min gamla?
Japp, då är det den.
Synd, för då måste jag vaska den, även om den är riktigt trevligJapp, då är det den.
Bandet passar kanon tycker jag! Matchar den röda visaren om inte annatFrån flex-stål till läder, hittade inget lämpligt som matchade tavlan, så det fick bli röd ödla. Var ju tvungen o dressa upp inför morgondagens övning.
Å så nytt batteri i gammel quartzen i bakgrunden, nytillskott som kom hem igår. Den får behålla originalbandet tillsvidare.
Ämenföhelvete!Salt dykarpuck nr 2 inför helgen
Brutal klump
Så jäkla salt!!Salt dykarpuck nr 2 inför helgen
Brutal klump