Lite väl moderna däck på den vintage-racen, eller? Lite som att har nya blanka service-visare...Eftermiddagsklockan
![]()
...trevlig klocka förresten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite väl moderna däck på den vintage-racen, eller? Lite som att har nya blanka service-visare...Eftermiddagsklockan
![]()
Säkerheten framför alltLite väl moderna däck på den vintage-racen, eller? Lite som att har nya blanka service-visare...
...trevlig klocka förresten!![]()
Du får byta ut läskeblasken mot en pepsi! Eller klockan mot en root beerFan, nu blev det ju fel.
![]()
Mycket fin klocka men byt band tycker jag.Älskar NATO, men är inte övertygad om den här kombon än... 50-tals-Bond.![]()
Fick hem tre nygenomgångna klockor idagöverlycklig då jag ej kunnat använda vissa på flera år.
![]()
![]()
Hehe. Nejdå. Endast några veckorLåter som om din urmakare är sjukt långsam , om du haft klockor där liggandes i årtal![]()
Har läst att Borgward ska återuppstå, det blir ingen dussinbil. Återstå att se om märket klarar trycket i premiumsegmentet.Ännu en av dessa Schweiziska uddamärken som försvunnit , som Borgward, DKW och De Soto![]()
En Certic Sportmaster på gummi och en liten liten AMG 190E 2,3-16
Oerhört fin! Langa bild när du smällt på ett strap![]()
Kan funka med ett root beer ocksåSåja! Vet inte vad jag tycker.... Svart insert hade förändrat saken tror jag.
![]()
Doh!Du får byta ut läskeblasken mot en pepsi! Eller klockan mot en root beer![]()
Koolt! Men svart insert är ett måste, så svårt att matcha pepsi!Såja! Vet inte vad jag tycker.... Svart insert hade förändrat saken tror jag.
![]()