Klippte du den? Riktigt fet! Tar den annars
Har inte bestämt mig än, har den på prov i några dagar
Meddelar hur det går!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klippte du den? Riktigt fet! Tar den annars
Förväntar mig en grym wakeboardbild snart
Detsamma och grattis!!!Drar en dubbelpost denna fredag! Trevlig helg!
Tack! Får ta mig upp till er stadsbor snart och visa upp skönheten. Och klockan!Detsamma och grattis!!!
Byta? Min själ(mycket bra begagnat skick) mot din Tudor?Badbar dykarklocka från sextiotalet
...och polerat! Den hade varit kool med vita visare och åldrad lysmassa. Funderat på att kroma om visarna och lägga ny lysmassa? Kan tänka mig att dessa är dyra idag...Skelleton
Skelleton
Ne orkar inte lägga pengar på mögelklockor, vita visare ? Finns inga rancheros med vita visare förutom subsecen...och polerat! Den hade varit kool med vita visare och åldrad lysmassa. Funderat på att kroma om visarna och lägga ny lysmassa? Kan tänka mig att dessa är dyra idag...
Hamilton militärur, årsklocka för mig! 1975
Vart är kortet taget? Jag som inte packat in skidorna än [/Hemavan för ett tag sedan.
Sade ju att det varit snyggt/kool. Pengar på mögelur, finns det andra ur?Ne orkar inte lägga pengar på mögelklockor, vita visare ? Finns inga rancheros med vita visare förutom subsecen
Ne sant de mesta är mögelSade ju att det varit snyggt/kool. Pengar på mögelur, finns det andra ur?