Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oooh, gillar Sport Chief'en, en av mina all-time favoriter.Tack! Detta band är helt nytt som jag fick från Kanada härom dagen. Bandet är präglat flätad.
Detta band från Hadley-Roma är dock flätat på riktigt som jag har på Sport Chiefen och ett annat på Lemanian
Tack, ja den är riktigt fin. Dessutom nyservad, nytt glas, packningar, ny orginalkrona, ny uppdragsfjäder. Som ny helt enkelt Dessutom kompletterade jag med ett vintage orginalspänne. Mot rätt bud är den till saluOooh, gillar Sport Chief'en, en av mina all-time favoriter.
Original i den boetten?
Tror den tavlan levererades både i vanliga caset och dykboetten med bezel.Kan man ju aldrig veta, om man inte haft den sedan ny... Men jag uppfattar det så. Länk, verk, serienummer, krona, allt hänger ihop så vitt jag har kunnat förstå och forskat mig fram till. Ska göra ett separat inlägg så kanske några av Certina-kompisarna kan kommentera där.
Min uppfattning också. Sett flera ex. Fast inte många ska jag erkänna. Letade ett bra tag... Och hoppade några där tavlan var i dåligt skick.Tror den tavlan levererades både i vanliga caset och dykboetten med bezel.
Tips är att testa den på tropic79090. Sjukt bekvämt det här bandet.
Tack, har tänkt det! Vet inte riktigt var jag ska köpa ifrån baraTips är att testa den på tropic
Håll utkik på K&S hade också "problem" att köpa men hittade ett här blev mycket bättre än jag någonsin kunde tro och kör den stenhårt på det nuTack, har tänkt det! Vet inte riktigt var jag ska köpa ifrån bara
Nice! Kan tänka mig att det är grymt. Har du nån bild? Borde man satsa på ett original Tropic eller i tropicstil? Singular har ett snyggt som både är billigt och mjukt.Håll utkik på K&S hade också "problem" att köpa men hittade ett här blev mycket bättre än jag någonsin kunde tro och kör den stenhårt på det nu
Nice! Kan tänka mig att det är grymt. Har du nån bild? Borde man satsa på ett original Tropic eller i tropicstil? Singular har ett snyggt som både är billigt och mjukt.
Svårt att få fram det på bild men här är ett försök snyggare IRL då man ser strukturen på ett annat sätt. Riktigt skönt också!Nice! Kan tänka mig att det är grymt. Har du nån bild? Borde man satsa på ett original Tropic eller i tropicstil? Singular har ett snyggt som både är billigt och mjukt.
Tackar! Riktigt snyggt! Ett sånt får det defintivt bli.Svårt att få fram det på bild men här är ett försök snyggare IRL då man ser strukturen på ett annat sätt. Riktigt skönt också!
Edit: mittbilden är väl den som kansle kam bidra de övriga var risiga
Premiärhelg för Tidéna. Gillar den här rackaren!
Såja!! Grattis till en grym klockaTrevlig helg! TGIF
Tack! Gillar klockan väldigt mycket och har trevligt kupat plexi.Den var frän, de färgerna är kraftfulla i kombination. Bandet ser intressant ut, kan du slänga upp en till bild där man får se mer av det?
Är det inte ett tropic star som är monterat med insidan utåt?Den var frän, de färgerna är kraftfulla i kombination. Bandet ser intressant ut, kan du slänga upp en till bild där man får se mer av det?