Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt förståeligt. En fulländad vintage-sub.Har nog aldrig haft samma klockan såhär många dagar i rad
Tack! Kul att du gillar den Jag är helt kär! Dock ger ju klockor som denna ett osunt vintagesug. Är ju mäkta sugen på 7924 nu men det har jag på långa vägar inte råd med... Samt att jag vill byta min 145.022a mot en 145.022-69....Helt förståeligt. En fulländad vintage-sub.
Känner du att du är missnöjd med den där på något sätt? Förjävla bra!
Fantastiskt bra, ännu bättre irlBländas nästan av tavlan.
Man får alltid mindervärdeskomplex när du postar Skämt åsido, inpirerande samling!Bländas nästan av tavlan.
Känner du att du är missnöjd med den där på något sätt? Förjävla bra!
Riktigt bra!Snacka om somrig klocka! En sjuttiotals Enicar med svensk dagvisning som jag hittade i NOS-skick. Index är så höga att visarna inte skulle kunna passera ovan.
Satte på ett nytt textilband (läderlinad insida). Bra va?
Grym är den! Fick du presenten?
Grattis din jävel! Den där är sweet...