Dagens,
har gått å fundera hela dagen på hur fan dom lyckats med visarna :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens,
En vridring, standard på de tidiga pilot/navigatörsuren. Den har nog haft lysmassa eller varit röd tidigare.Det där är fan mer än en klocka, det är ett instrument! Grym! Metalltriangeln tre minuter i tolv, vad är det?
Dagens,
Kul! Något utlåtande? Årsmodell?
Jag skulle gissa på 71-74, kan vara upp till 76 om det är servicetavla. Step dial hade man på 145.022-69 och 71 (produktionsår 69-74), men den har fel bakboett för 69.Snygg och sitter väldigt skönt på handleden är mitt utlåtande
Forumets elakaste kronograf. Kvalar den in som vintage?
Du kan nog vara nåt på spåren Bra ledtrådar finns på sidan den ligger på i moonwatch only boken som var svaret på @LongCon s fråga.Jag skulle gissa på 71-74, kan vara upp till 76 om det är servicetavla. Step dial hade man på 145.022-69 och 71 (produktionsår 69-74), men den har fel bakboett för 69.
Jag är nybörjare på speedy, men gissar på 71-74, kanske till 76, men bör inte vara utanför det spannet.
Rätta mig gärna om fel!
Fan vad kul Gummo! Jag är också lite speedysugen, ångrar att jag sålde min straight lugs :/Snygg och sitter väldigt skönt på handleden är mitt utlåtande
<3Same old. Löjligt nöjd.
Tack Vickan! Du har sålt så mycket snyggt att dig är det inge synd om.Fan vad kul Gummo! Jag är också lite speedysugen, ångrar att jag sålde min straight lugs :/
En skulle varit bläckfisk med oljetillgångar...Tack Vickan! Du har sålt så mycket snyggt att dig är det inge synd om.
Nej det där är inte vintage. Det är väl en antikvitetForumets elakaste kronograf. Kvalar den in som vintage?
Härlig. År på den?6139-6032
Lär inte ha råd men dra ett PM om du tröttnarSame old. Löjligt nöjd.
Tack!Härlig. År på den?
Här är min 6139-6000 från maj 1969, JDM/21J
Vänd på den och kolla de två första siffrorna i serienumret. Första är år.Tack!
Ingen aning faktiskt
Tack!
Ingen aning faktiskt
Oktober 1972Vänd på den och kolla de två första siffrorna i serienumret. Första är år.
Tack för hjälpen!Lätt se, sök Seiko calculator date och du borde kunna få fram
Fasiken vad jag vill ha en sådan!Tidig DS