Fasiken vad dom är typ omöjliga att få tag på tyvärrFasiken vad jag vill ha en sådan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasiken vad dom är typ omöjliga att få tag på tyvärrFasiken vad jag vill ha en sådan!
Ja, kommer nog aldrig skaffa en även om längtan finns därFasiken vad dom är typ omöjliga att få tag på tyvärr
Jo hittar du en som jag gjorde för 1k kommer du köpa enJa, kommer nog aldrig skaffa en även om längtan finns där
Jag skulle betala betydligt mer kan jag sägaJo hittar du en som jag gjorde för 1k kommer du köpa en
1972 1803.
wtf? Den var ovanligGlaset tvättat och tavlan lätt blåst på för att få bort lite damm. (Använde en sån där gummiboll med pip, inte dreglat på den).
Lackad tavla, inte onyx, "tyvärr". Har en liten fade från mitten och utåt som ses ibland, i andra vinklar är tavlan som ett svart hål. Nästan att jag ha på ett dubbel-AR glas!
Yeah, Cellini är en häftig serie, bred som fasiken! Tavlan är gryym och skön känsla med vitguldets tyngd. (Säljer in den lite, för detta var ett totalt impulsköp för en billig peng med förhoppning att det bara var lättåtgärdade kosmetiska defekter). Kmr nog få gå vidare, dressare har jag för mkt av : >wtf? Den var ovanlig
Den är så himla trevlig!Dagens mögeldykate-trevlig fredag alla !