• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

image.jpeg
Du säger till när du tröttnar va? ;)

Trevlig! Årgång? Fler bilder? Ja tack :)
1968. Har cert, box och ursprungligt inköpskvitto på den. Köpt med rabatt inom US "armed forces" till namngiven person, vilket är lite kul tycker jag. $188. List var nåt i stil med 220-240 dollar. Samma som Bulova Astronaut. En Speedy gick lös på ca $80. Väldigt olika värdeutveckling på dessa klockor till idag...
20160227_160020.jpg

1968. Har cert, box och ursprungligt inköpskvitto på den. Köpt med rabatt inom US "armed forces" till namngiven person, vilket är lite kul tycker jag. $188. List var nåt i stil med 220-240 dollar. Samma som Bulova Astronaut. En Speedy gick lös på ca $80. Väldigt olika värdeutveckling på dessa klockor till idag...
20160227_160020.jpg
Fantastisk!
Köpt av Gripenbro?

20160227_160020.jpg

Kul med den bakgrundshistorien! Den där skall du vara nöjd med!

Tillbaka
Topp