Du säger till när du tröttnar va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du säger till när du tröttnar va?
Igår GMT och idag Flinga... Du sitter verkligen inne på två av mina absoluta favoriter, snyggt till tusen! Du vet vem du kan höra av dig till när du tröttnat på demTudor 7021 på Tropic
1968. Har cert, box och ursprungligt inköpskvitto på den. Köpt med rabatt inom US "armed forces" till namngiven person, vilket är lite kul tycker jag. $188. List var nåt i stil med 220-240 dollar. Samma som Bulova Astronaut. En Speedy gick lös på ca $80. Väldigt olika värdeutveckling på dessa klockor till idag...Trevlig! Årgång? Fler bilder? Ja tack
Grym Zacke! Grattis.Blev en ny bekantskap idag
Sawasdee krap! Poor mans Super Kon Tiki?
Gott om tid foer det mesta.... 18 km til och fraan yarden tar normalt 1 1/2 timme...Sukhumvit road traffic jam; gott om tid att ta en bra bild?
Fantastisk!1968. Har cert, box och ursprungligt inköpskvitto på den. Köpt med rabatt inom US "armed forces" till namngiven person, vilket är lite kul tycker jag. $188. List var nåt i stil med 220-240 dollar. Samma som Bulova Astronaut. En Speedy gick lös på ca $80. Väldigt olika värdeutveckling på dessa klockor till idag...
Inte av mig, men ja den har sålts av Gripenbro innan. Kände du igen paketet?Fantastisk!
Köpt av Gripenbro?
Japp det gjorde jag, jag är fortfarande sur för att jag inte var tillräckligt snabb att knipa den för 57 000krInte av mig, men ja den har sålts av Gripenbro innan. Kände du igen paketet?
1968. Har cert, box och ursprungligt inköpskvitto på den. Köpt med rabatt inom US "armed forces" till namngiven person, vilket är lite kul tycker jag. $188. List var nåt i stil med 220-240 dollar. Samma som Bulova Astronaut. En Speedy gick lös på ca $80. Väldigt olika värdeutveckling på dessa klockor till idag...
Nice! Grattis!Lite nytt i lådan
Älskar ditt håriga bröst morr .
Ha ha, lovar men det är en keeperDu säger till när du tröttnar va?