Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Right back at yaYes! Du går från klarhet till klarhet. Grattis!
Ett stort grattis till giftermålet idag. Hoppas allt blir perfektGifter mig idag
Börjar barfota med Sub.
Ny bild efter första och andra klockbytet
Ber om ursäkt för att jag postar ett modernt ur, men sista grovjobbet kräver beater...Gifter mig idag
Börjar barfota med Sub.
Grattis!! Hoppas att ni får en fantastisk dag. Och din sub är sjukt krispig!Gifter mig idag
Börjar barfota med Sub.
Grattis!Gifter mig idag
Börjar barfota med Sub.
Stort grattis till giftermålet!Gifter mig idag
Börjar barfota med Sub.
Krispig brud kräver krispig Sub. Gammalt ordspråkGrattis!! Hoppas att ni får en fantastisk dag. Och din sub är sjukt krispig!
Grattis - hoppas det blir en fantastisk dag!!Gifter mig idag
Börjar barfota med Sub.
Grymt cool Patrik. Fanns säljaren i stan?Sprillans nyinkommen fetknopp. Sorry ingen paketöppning @Karatekid men några bilder ändå. Grymt skick, originalband och faktiskt riktigt behaglig på handleden trots sin Bullighet.
Kanske det, kanske…Grymt cool Patrik. Fanns säljaren i stan?
Sitter som en smäck!!!Sprillans nyinkommen fetknopp. Sorry ingen paketöppning @Karatekid men några bilder ändå. Grymt skick, originalband och faktiskt riktigt behaglig på handleden trots sin Bullighet.
Grattis till köpet, den skulle jag lätt ha slagit till på om jag bara hunnit se annonsen... Stenhård!
Flygarfredag med RAF Omega