Jag har aldrig haft nån flinga ju...Haha skjut mig!! Du saknar inte 94110 flingan då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har aldrig haft nån flinga ju...Haha skjut mig!! Du saknar inte 94110 flingan då?
Vad står det på baksidan för nufror? Så ska jag kolla om jag har delar? Har för mig att jag bytte verk på min till ett nyare miyota 6m12 eller nåt sånt.Det låter ju lovande! Lust att kika på den?
Det är dags att du skaffar, jag har haft en dock... mycket bra som passerat :'(Jag har aldrig haft nån flinga ju...
Cool! Den förtjänar en bättre bild...Mullig f300 landade i brevlådan idag . Så rackarns snygg
Ref är väl 45-9518Vad står det på baksidan för nufror? Så ska jag kolla om jag har delar? Har för mig att jag bytte verk på min till ett nyare miyota 6m12 eller nåt sånt.
Det är bara de tuffaste som får ha flinga. Jag gillar ju mer små blommor på tavlan Du får börja lägga undan nån klocka i taget och spara...Det är dags att du skaffar, jag har haft en dock... mycket bra som passerat :'(
Jag hade gjort det om jag haft möjlighet, har ju för tusan varit student, egenföretagare och arbetslös under hela mitt klocknördande, borgar inte för en stabil ekonomi...Det är bara de tuffaste som får ha flinga. Jag gillar ju mer små blommor på tavlan Du får börja lägga undan nån klocka i taget och spara...
Den var cool!Länge sedan jag postade något på KS, Intresset för klockor blev bedövat av diverse händelser i det verkliga livet.
Dagens blir iaf denna, Wyler Vetta Jumbostar supercompressor
Kul sak det där, vad är det för verk i en sån?Denna testar jag..
Tjena, det sitter ett Valjoux 7734 i den - den går fint och ligger som av en händelse ute på Köp & sälj.Kul sak det där, vad är det för verk i en sån?
Snygg, vad er det før ref på den?Väldigt nöjd med denna ny tillskottet...
Där ser man, och den försvann som en avlöning...Tjena, det sitter ett Valjoux 7734 i den - den går fint och ligger som av en händelse ute på Köp & sälj.
J13058Snygg, vad er det før ref på den?
Ska testa imorgon. Vart så skakis så bilden blev suddigCool! Den förtjänar en bättre bild...
Dom jag hade hette 5502 har jag för mig. Lite nyare modell? Men ska kolla upp om jag hittar nåt om denna. Vad det sitter för verk och om det går att fixa med?Ref är väl 45-9518
Jag hittar i stort sett inget om den här modellen på nätet.Dom jag hade hette 5502 har jag för mig. Lite nyare modell? Men ska kolla upp om jag hittar nåt om denna. Vad det sitter för verk och om det går att fixa med?
Har för mig det fanns en som samlade på alla dessa gamla citizen dykare? Fanns nån blogg eller nåt sånt? Tror jag hitta den genom SCWF . Ska kolla .Jag hittar i stort sett inget om den här modellen på nätet.
Wow, vilka coola art deco-siffror
Verket heter 1401? Med största säkerhet så är det ett sånt? Går väl inte länka till PDF men gå in på citizen och scolla ner till 1401 och sen view . Är det ett sånt? http://tech.gleaveandco.com/homeHar för mig det fanns en som samlade på alla dessa gamla citizen dykare? Fanns nån blogg eller nåt sånt? Tror jag hitta den genom SCWF . Ska kolla .