Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt udda! Gratulerar!En häger , med flummig design. Kanske kvalar in i Tanktråden ?
Oh wow vad underbar! De där bandhornen och deras storlek relativt boetten är ju bara amazing!En häger , med flummig design. Kanske kvalar in i Tanktråden ?
Tackar ! Tur att man har små handleder så att man kan bära den utan att skämmasHärligt udda! Gratulerar!
Oh wow vad underbar! De där bandhornen och deras storlek relativt boetten är ju bara amazing!
Vem bryr sig om storlek? Kör bara kör!Den är riktigt cool , fast på gränsen till lite liten dock. Men coolhetsfaktorn vinner över storleken i detta fallet
BildSkulle bli jätteglad för en bild på dina ändlänkar på 6138-0030
Med de där bandhornen kan den väl inte vara speciellt liten? Mått? Kanske testa något tunt exotiskt band på den?Den är riktigt cool , fast på gränsen till lite liten dock. Men coolhetsfaktorn vinner över storleken i detta fallet
24mm hög 30mm bred 42mm bandhorn till bandhornMed de där bandhornen kan den väl inte vara speciellt liten? Mått? Kanske testa något tunt exotiskt band på den?
Boetten i sig hade varit på gränsen utan bandhornen. Nu funkar det tycker jag!24mm hög 30mm bred 42mm bandhorn till bandhorn
Håller med dig , bandhornen backar defenitivt upp resten !Boetten i sig hade varit på gränsen utan bandhornen. Nu funkar det tycker jag!
Fin, jag gillar den "biffiga" boettformen skarpt.
Jag har en kompis till den idag.
(Tyvärr sitter vi på kontoret...)
Riktigt fina. Är det ett Seikomärkt bor?King Seiko 5626-7110 & Seikomatic 6206-8130 Weekdater med full Kanji-tavla, ganska fräsigt. Kommer nog inte få stanna tyvärr.. Den skulle behöva en lite sisådär kärlek, den fortar sig ganska rejält..
Riktigt fina. Är det ett Seikomärkt bor?
Ruskigt fin!Kör lite semivintage inför sommaren