Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var stenhård!Detta ser vi inte varje år?
Issued G&S på Bonklip
Grattis!
Finns med guld runt tavlan oxå ? Har jag för mig jag sett .
Det här är väl den, dammodellen? Mäter 30x36 med guld runt tavlan och quartz brickan. En rätt så "lagom" storlek, iaf för smalare handleder.Inte på herrvarianten vad jag kan komma ihåg, men kan ha fel. Damvarianten har guld iaf.
Jo kan helt klart fungera! Ingen som har ett ok BoR över?Nej, den där godingen ska sitta på en rasslig länk!
Tack!Grattis!
Ser ännu mer bråkig och skönt patinerad ut på din bild än i annonsen
Boetten är så jäkla bra på dessa
Skönt jag avstod att buda, grym!
Nej, det där är en variant av Mariner II. Här är damvarianten av Mariner I:Det här är väl den, dammodellen? Mäter 30x36 med guld runt tavlan och quartz brickan. En rätt så "lagom" storlek, iaf för smalare handleder.
Tack!Skönt jag avstod att buda, grym!
Nej, det där är en variant av Mariner II. Här är damvarianten av Mariner I:
Aha, ok tack. Var osäker pga storlekenNej, det där är en variant av Mariner II. Här är damvarianten av Mariner I:
Har också en Mariner II men vet faktiskt inte vad den såldes som. Förmodligen ett midsizealternativ till Marine Chronometern.Aha, ok tack. Var osäker pga storleken
Helskön klocka är det!
Snygg sak, snyggt med länk.Har också en Mariner II men vet faktiskt inte vad den såldes som. Förmodligen ett midsizealternativ till Marine Chronometern.
Härligt!Tror banne mig att GMT:n är lite brun.
Billigt om det sitter ett riktigt verk i och den fungerar som den ska.Watch hunting på semestern hos dom lokala urmakerierna. Hittade denna underbara zenith för 500:- bra köp enligt mig men vad tycker ni?
Tvärfet! Riktigt bra köp! Så mycket roligare än en vaniljrolex.Bonusbilder
Tillsammans med några andra tunga klumpar
Tack så mycket!Tvärfet! Riktigt bra köp! Så mycket roligare än en vaniljrolex.
Ingen fara..... det är inte alls särskilt nördigt.....Sjukt att man går runt med en klocka som inte fungerar
Vad gör det när den är snygg att titta på!Sjukt att man går runt med en klocka som inte fungerar