Daytona96
Guld
Tack!Brutalt vacker.......Grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Brutalt vacker.......Grattis.
Kom igen nu! Berätta!Är på bondauktion med en ny Seiko på mesh och har gjort världens KANONFYND!
Mer om det senare.
Haha vansinne! Du har verkligen hordat kronografer på sista tiden.Ni säger väl till när det gått för långt?
Skön!Får väl tråka ut med en bättre bild på dagens ur (veckans nykomling).
Nä men se på faen, du är tillbaka på vintage6139 på länk idag
Bra samling! Trean från vänster ser ju identisk ut med min Eloga. Vad är det och gärna en bättre bild på den?Ni säger väl till när det gått för långt?
Påminner om den ja men min är mycket mindre. Den är 33 mm och vattentät. Är ett venusverk men kommer inte ihåg kaliber. Konstigt nog typ oanvänd från Japan, skulle gissa 40-tal men skicket känns lurigt.Bra samling! Trean från vänster ser ju identisk ut med min Eloga. Vad är det och gärna en bättre bild på den?
Nä men se på faen, du är tillbaka på vintage
Seiko! Grattis!!
Hur länge?Bra lume..
Ganska bra i en minut.Hur länge?
Tillräckligt! Oavsett, vem tittar på klockan i mörkret ?...Ganska bra i en minut.
Gillar bara mest att alla plottar är där och att allt matchar som det gör.
Vem väntar till alla lagt sig för att lysa på sin klocka med mobilen?Tillräckligt! Oavsett, vem tittar på klockan i mörkret ?...