Kanske du ska låta något gå vidare till mig?Synd man är så insnöad att man bara köper likadana klockor hela tiden. Två senaste:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske du ska låta något gå vidare till mig?Synd man är så insnöad att man bara köper likadana klockor hela tiden. Två senaste:
Nehe du! Även om det kanske skulle minskat gubbsafirsub i tråden...Kanske du ska låta något gå vidare till mig?
SnapNehe du! Även om det kanske skulle minskat gubbsafirsub i tråden...
Damn you, är du på jakt efter fin-Zenith?Ne tyvärr
Det är en svår klocka att hitta i bra skick, svår klocka att hitta överhuvudtaget
Illa @bohunkvintagewatch !Längesedan något nytt införskaffades. Ligger dock i lä då @bohunkvintagewatch vägrar svara på mail eller skicka en klocka som jag betalade för för över två månader sedan. Aja. Man får glädja sig över att flickvänner nu kallar denna för sin.
Damn you, är du på jakt efter fin-Zenith?
S58 är fruktansvärt hårda!
Det fanns ett ex uppe nyss som fick massa buzz genom artikel i Hodinkee.. såg du den?
Den där är helskön!Antarctic känns långt borta i sommarvärmen, ändå känns den rätt!
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?md=read;id=53561Har jagat s58:an i många år , nej den missade jag helt !
Dessa är vackra, spanar lite smått efter en sådan. Haft den länge?Mögel på leklandet
Den är väldigt trevlig! Haft den i några månader, föregående ägare är sugen på att köpa tillbaka Mycket mögel för pengen känns det som, den får stanna.Dessa är vackra, spanar lite smått efter en sådan. Haft den länge?