Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick denna med posten idag, tillbaka efter service. Nöjd
Nej, tyvärr. Men jag hade en inventering i vintras, men det har tillkommit ett par sedan dess...Har du postat någon samlingsbild på alla dina klockor?
Annars har du ett underbart projekt på semestern många av mina favoriter finns ju bland det du postar
Nej, tyvärr. Men jag hade en inventering i vintras, men det har tillkommit ett par sedan dess...
Dress, herrur;
https://klocksnack.se/threads/min-samling-Årlig-inventering-jag-behöver-inte-fler-klockor.50914/
Sjuka luggar! På ett bra sättFick denna med posten idag, tillbaka efter service. Nöjd
Tack! Väldig trevlig klocka faktiskt. Elegant. 35,5mm. T302 verk (samma som "Suverän" och andra krigsklockor. Denna ref 2749-4 från 1945-46. Gillar verkligen boetten. Även tavlan är finSjuka luggar! På ett bra sätt
Tack, ja den är grym, men funderar ändå på att flippa den
Ja, mycket trevlig! Kul med lite ovanliga luggar, något utöver det vanliga.Tack! Väldig trevlig klocka faktiskt. Elegant. 35,5mm. T302 verk (samma som "Suverän" och andra krigsklockor. Denna ref 2749-4 från 1945-46. Gillar verkligen boetten. Även tavlan är fin
Det är ju då det blir riktigt braSynd man är så insnöad att man bara köper likadana klockor hela tiden. Två senaste:
Tack! Blir till att hålla ögonen öppna och kolla ebayDen har en stämpel i claspet, har försökt googla runt på namnet osv men har verkligen inte hittat någonting?! Den är köpt från en japansk säljare via eBay.
Å vad läcker. Tjejen älskar min De Ville så jag får jaga ikapp en liknande..Kan också behöva en inventering och sanering i klocksamlingen.
Mer Omega .. 131.021 -68
Till alla bandpoliser i vintagedelen kan jag meddela att ett tunnt cordovanband har beställts
Bra exemplarKanske min coolaste kombo:
De där är ju likadana på riktigt...Hmm, på tal om att köpa likadana klockor hela tiden...
Dagens nykomling i mitten. 11063 Autavian är en klar favorit med sin lite större boett.
Tack Den högra är i alla fall en 11630...så det är ju stooor skillnad Å andra sidan lämnar den snart.De där är ju likadana på riktigt...
Riktigt fina, synd man inte kan bära upp de boetterna.
Bra där!
Ne tyvärrBra där!
Har du hittat någon S58 än?