Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah min favvo, tjusigt!Speedy Tuesday. Typ.
![]()
Riktigt vassSpeedy Tuesday. Typ.
![]()
Gillar denna.
![]()
Den har legat ute i ett par omgångar, @Cougan ägde den innan mig och jag tänkte sälja den tills jag satte på ett mockaband och annonsen plockades ner...Den är mycket fin! Var det den som låg ute på köp/sälj för ett tag sedan?
Den har legat ute i ett par omgångar, @Cougan ägde den innan mig och jag tänkte sälja den tills jag satte på ett mockaband och annonsen plockades ner...![]()
Crazy cool.Excelsior Park Tre Kronor idag
![]()
Det gör jag med! mockaband var heelt rätt i mitt tycke!!Gillar denna.
![]()
Tycker mig se att du har flera fina dinkor. Finns alla samlade i bild någonstans?Tudortisdag indeed.. nu med solljus
![]()
TackarTycker mig se att du har flera fina dinkor. Finns alla samlade i bild någonstans?![]()
Ja det är det sannerligen! Vore kul att se folks vintagesamlingar. Finns ju en en tråd för samlingar men där e ju oxå massa nytt skitTackar
Nä, det var länge sedan jag fick till en gruppbild.. svårt att fånga alla i bild med bra skärpa på mobilen.