Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin den där!T-12 fredag. Trevlig helg på er!
![]()
Jättefin! Har en liknande bekantTissot Visodate mitten 50-talet med roulettdatum
![]()
Du vet hur det slutar. Hade jag inte haft en hade jag köpt den av dig!Trevlig helg vintagevänner
Should it stay or should it go?
![]()
Vad är det för bredd på den där rackaren?Trevlig helg vintagevänner
![]()
Stay!Trevlig helg vintagevänner
![]()
Kul att se att den uppskattas och används. Helt klart riktigt bra klocka för den pengen@aptorsken , Lanco hälsar!Länken rasslar och borstningen är riktigt crispig, enkelt, en riktigt trevlig klocka detta!![]()
Glömde att den faktiskt sköter datumbytet väldigt bra!Kul att se att den uppskattas och används. Helt klart riktigt bra klocka för den pengen![]()
Ca 37,5 mm rakt över bezeln. Så bärs perfekt egentligen, dvs som en gamsub ungefärVad är det för bredd på den där rackaren?
Ja, den var svårspotad! NOS eller? Bild om jag får beTrevlig fredag på er!
Kom precis tillbaka efter att ha hämtat upp lite genomfört arbete hos urmakaren
@theargonaut om du tittar noga (omöjlig uppgift inser jag men originalförpackningen ser du nog) på bilden så ser du en exakt lika dan City - min kommer att få lämna
![]()
Inte NOS men i bra skick och med original Tropic och låda (den syns ju). Fantastiskt fin tavla (många City som har).Ja, den var svårspotad! NOS eller? Bild om jag får be![]()
usch va bra den e den där!
Tack, är riktigt nöjd med denusch va bra den e den där!![]()
Alla saknar vi någon dinka... heeela tiden..oavsett vad man harTack, är riktigt nöjd med densaknar bara en mysig speedy att varva med!