Hahaha... ok. Vad ska det lukta då?Nej, det gör jag inte. Tror inte ens man använde bakelit så här sent. Polera lite och lukta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha... ok. Vad ska det lukta då?Nej, det gör jag inte. Tror inte ens man använde bakelit så här sent. Polera lite och lukta.
Vet inte riktigt, aldrig gjort det själv. Finns lite guider online.Hahaha... ok. Vad ska det lukta då?
... Pengar.Hahaha... ok. Vad ska det lukta då?
Helt magisk!Omega Seamaster Chronometer F300, ref. 198.0016, cal. 1250 fra 1972
![]()
Tack! Du fortsätter att reta mina vill ha nerver med denna ruggiga dykare!
Vad har du för länk till den?, har jagat nåt passande till min men har inte hittat nåt som passar
Hemmamoddad lite "tjockare"/kraftigare vikt rasslig no-name med fliplock och dykclasp. Tyckte den blev riktigt bra.Vad har du för länk till den?, har jagat nåt passande till min men har inte hittat nåt som passar![]()
Jaha, det blir bara värre och värre!![]()
Hemmamoddad lite "tjockare"/kraftigare vikt rasslig no-name med fliplock och dykclasp. Tyckte den blev riktigt bra.
![]()
Stiligt!Svirade om till en annan guldklocka, en 14K Moser & Cie. Vacker sak.
![]()
Superfin!