Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strålande fint ur du har! Har du koll på årtal?Tidigare under dagens lunchpromenad... strålande sol i Västerås![]()
![]()
BytteSjukt bra, men på en tisdag!? Man kanske borde göra en orosanmälan på din speedmaster och ansöka om vårdnaden...![]()
Jag tycker länken känns lite malplacerad på den där klockan.Dubbelpostar lite... vad säger ni om denna kombo? Bra eller anus eller bara ett nja... själv vet jag inte vad jag ska tycka
![]()
![]()
Allt passar som bekant en skönhet, DS är en skönhet, cool och allmänt bra, så....Dubbelpostar lite... vad säger ni om denna kombo? Bra eller anus eller bara ett nja... själv vet jag inte vad jag ska tycka
![]()
![]()
Jag tycker länken känns lite malplacerad på den där klockan.
Allt passar som bekant en skönhet, DS är en skönhet, cool och allmänt bra, så....
Funkar bäst om du vill väcka uppmärksamhet. Annars kan vilken gubblänk som hellst flyga!
Boetten på din DS är ordentligt vass, så det blänker ju i alla fall tillsammans!Slänger upp en bild i annan vinkel också
Vill gilla det men tar emot....
![]()
Boetten på din DS är ordentligt vass, så det blänker ju i alla fall tillsammans!
Kör! Klassisk gubbkombo.Slänger upp en bild i annan vinkel också
Vill gilla det men tar emot....
![]()
TackStrålande fint ur du har! Har du koll på årtal?