Holy diver
Silver
Jobba hemma = Navajo-tisdag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att du vågar jogga med klockan!!! Den kan ju gå sönder!!!Lunchjogg.![]()
Ingen risk så sölig som jag är. Långt ifrån toppform tyvärrAtt du vågar jogga med klockan!!! Den kan ju gå sönder!!!![]()
Jag hoppas att min ironi gick fram, klart att det ska användas! Är ett bruksur precis som du skriver. Men bli inte för snabb bara då kanske du måste skaffa dig en sån här styggelse;Ingen risk så sölig som jag är. Långt ifrån toppform tyvärrSen är det ju ingen äkta samlarklocka utan ett slitet och övervärderat bruksur från en tillverkare som tilltalar och hajpas av oss sk livsstilssamlare.
Med blinksmiley är det svårt att missaJag hoppas att min ironi gick fram, klart att det ska användas! Är ett bruksur precis som du skriver. Men bli inte för snabb bara då kanske du måste skaffa dig en sån här styggelse;
![]()
Tycker iofs Hubben var rätt salt! Solid guldlänk istf det sprayade armbandet så jävlar hade den vart grym. På riktigt, oironi![]()
Som tur är så kan vi tycka olika!Med blinksmiley är det svårt att missa
Tycker iofs Hubben var rätt salt! Solid guldlänk istf det sprayade armbandet så jävlar hade den vart grym. På riktigt, oironi![]()

Härligt! Sitter snyggt på dig.
TackarHärligt! Sitter snyggt på dig.
Å jag som går å spejar på nytt, som i ny-nytt
Det var helt klart bättre förrÅ jag som går å spejar på nytt, som i ny-nytt![]()
Var typ sjukt nära... men kände att den var för lik min...
Den var en riktig sköning!Var typ sjukt nära... men kände att den var för lik min...
![]()