• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Jobba hemma = Navajo-tisdag :)
IMG_3431.JPG

Ingen risk så sölig som jag är. Långt ifrån toppform tyvärr:) Sen är det ju ingen äkta samlarklocka utan ett slitet och övervärderat bruksur från en tillverkare som tilltalar och hajpas av oss sk livsstilssamlare.
Jag hoppas att min ironi gick fram, klart att det ska användas! Är ett bruksur precis som du skriver. Men bli inte för snabb bara då kanske du måste skaffa dig en sån här styggelse;
upload_2017-2-21_13-14-29.png

Jag hoppas att min ironi gick fram, klart att det ska användas! Är ett bruksur precis som du skriver. Men bli inte för snabb bara då kanske du måste skaffa dig en sån här styggelse;
upload_2017-2-21_13-14-29.png
Med blinksmiley är det svårt att missa;)
Tycker iofs Hubben var rätt salt! Solid guldlänk istf det sprayade armbandet så jävlar hade den vart grym. På riktigt, oironi :D

Tillbaka
Topp