Sebastard
Diamant
Mäktig! Har en två registers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mäktig! Har en två registers
Till salu?Mäktig! Har en två registers![]()
Dessvärre inte. Gillar den på tok för mycket.Till salu?![]()
Det får man om man har en sån, står i forumreglernaKör en dubbelpost av denna idag
![]()
Har försökt att hitta lämpligt superlativ för att beskriva den klockan, men hittar inget tillräckligt!Guld-DS. Igen. Svårt att låta den vila mellan gångerna.
![]()
GöttDet får man om man har en sån, står i forumreglerna![]()
Sådärja nu händer det grejer i den här mögliga tråden
Grattis och välkommen hit!Tja!
Mitt första inlägg: Dagens köp
![]()
Tack! Gillar stämningen!Grattis och välkommen hit!![]()
Grattis! Välkommen hit hoppas du ska trivasTja!
![]()
Just det, ska skrivaGrattis! Välkommen hit hoppas du ska trivas
Glöm inte ny på forumet tråden![]()
Tja!
![]()
Mycket trevlig! Berätta gärna mer och mer bilder!![]()
Var så god!
Mycket ovanlig 50-åring i lagom patinerat originalskick. IWC:s "ur-Aquatimer" lanserades i Basel 1967, mitt ex levererades till HongKong under sommaren samma år och är därmed ett mycket tidigt exemplar, och med den ovanliga silver-tavlan, vanligast är svart tavla. The fantastiska cal 8541-verket är hjärtat i denna. Storleken är 37 mm precis som Ingenieur ref 866, den platta stålringen runt plexin gör dock att denna känns större (Ingen har en fasad/rundad kant).
/Anders![]()
![]()
![]()