Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fråga. Ser ingen anledning till att inte införskaffa en prontoVarför har jag ingen sån? Måste ta tag i det! Tjusigt värre!
Det skulle vara alla de xxx antalet klockorna innan som landat i lådanBra fråga. Ser ingen anledning till att inte införskaffa en prono![]()
Cooling!Super Submarine
SnyggSuper Submarine

Gigandet-boett?Super Submarine
Jävla ball den där! Inte som din AAF men ball
TackJävla ball den där! Inte som din AAF men ball![]()
Ja. En av de dummaste sakerna jag gjort var att inte köpa den...TackÅ att jag sålde AAF:n är fan bland det dummaste jag gjort...
Kan inte annat än hålla med om det...den (det är alltså exakt samma exemplar) har blivit rejält mkt dyrare sen jag sålde den (å nu har den tappat originallänken och bezeln har byts ut):Ja. En av de dummaste sakerna jag gjort var att inte köpa den...
Trist att de slaktat den! Bezelen var ju rå! Framför allt original och den som nötts av en Argentinsk flygare. Jävla idioter det finns !!! (us includedKan inte annat än hålla med om det...den (det är alltså exakt samma exemplar) har blivit rejält mkt dyrare sen jag sålde den (å nu har den tappat originallänken och bezeln har byts ut):
https://www.vintageheuer.com/products/rare-autavia-supplied-argentinian-air-force/
Kan säga att jag hörde av mig till vintageheuer, de hade köpt den så här och hade ungefär samma reflektion som du.Trist att de slaktat den! Bezelen var ju rå! Framför allt original och den som nötts av en Argentinsk flygare. Jävla idioter det finns( us included)
Både ja och nej - boettlocket har "Gigandet-skeppet" och insidan är märkt Charles Gigandet men tror inte de tillverkat boetten. Electra var nog ett sub brand till Gigandet.Gigandet-boett?
Jag har en med samma boett och annat märke, men det kanske inte är Charles Gigandet som gjorde den?Både ja och nej - boettlocket har "Gigandet-skeppet" och insidan är märkt Charles Gigandet men tror inte de tillverkat boetten. Electra var nog ett sub brand till Gigandet.
![]()