Den där passar in riktigt bra hos mig när den inte längre är en favorit![]()
Luftar en gammal favorit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där passar in riktigt bra hos mig när den inte längre är en favorit![]()
Luftar en gammal favorit.
Jäkligt fin den där!Idag igen.
![]()
Ja, tur att farfar hade lite smak alla fallJäkligt fin den där!![]()
Å där blev den ännu coolare! Grattis!Ja, tur att farfar hade lite smak alla fall![]()
Den behöver du inte skämmas för!Idag igen.
![]()
Fyfan, den är urläcker! Den tavlan är magisk dessutom!Idag igen.
![]()
Grymt snyggt! Ta väl hand om den!
Billigt vrak med bättre bezel? Good luck with thatDen här tavlan förtjänar bättre bezel, men vart fan hittar jag en? Tänker köpa billigt vrak på eBay och plundra, men tar gärna emot tips och råd!
![]()
Hmm. Det är nog varken lätt eller billigt, men det bör ju gå. Hör av dig till David på WatchesWithPatina. Han är djupt nere i Calypsomaticträsket och kan kanske hjälpa dig!Den här tavlan förtjänar bättre bezel, men vart fan hittar jag en? Tänker köpa billigt vrak på eBay och plundra, men tar gärna emot tips och råd!
![]()
Finns ju massvis med 38mm dykare som ser ut att ha samma eller liknande typ av bezelBilligt vrak med bättre bezel? Good luck with that![]()
Hmm. Det är nog varken lätt eller billigt, men det bör ju gå. Hör av dig till David på WatchesWithPatina. Han är djupt nere i Calypsomaticträsket och kan kanske hjälpa dig!
Var inte bezelen cool?Den här tavlan förtjänar bättre bezel, men vart fan hittar jag en? Tänker köpa billigt vrak på eBay och plundra, men tar gärna emot tips och råd!
![]()
Ja och nejVar inte bezelen cool?
Men det är ju coolt? Haha smaken är som baken!Ja och nejDen är lite för mycket ghostad i ytterkanten tycker jag.
Det är det verkligen, men när jag bär den på tropic ser det inte bra ut. Det är lti eför lent, hade velat a mer hack och repor alt. mer färgMen det är ju coolt? Haha smaken är som baken!![]()
Lycka till!Det är det verkligen, men när jag bär den på tropic ser det inte bra ut. Det är lti eför lent, hade velat a mer hack och repor alt. mer färg
Fin! Nytt i lådan?
Tackar! Haha, men köpte inte klockan utan köpte kavajen av GraftonFin! Nytt i lådan?
012 eller 022?
Hehe, så fel det kan bli när kavaj o klocka är rätt!Tackar! Haha, men köpte inte klockan utan köpte kavajen av Grafton
Klockan har jag haft typ 1 1/2 år 022 från 1970.
Uppdatering: klickade visst hem en 14k trehandare på Kaplans!Urk, vad jag vill ha en JLC! Hoppas på att klippa en Memovox på Kaplans i november!
Testade en sådan, passade inte.Finns ju massvis med 38mm dykare som ser ut att ha samma eller liknande typ av bezelPositivt tänkande kommer man långt på Gunvor (blind optimist osv)
Grymt tips, TACK!![]()
Jag inbillar mig att det finns flera olika, någon borde funka (men det blir ju dyrt att klicka hem dykare från staterna på vinst och förlust). Jag känner bara att den hade varit perfekt om bezeln hade lite mer färg (och jag fick tag på rätt krona).Testade en sådan, passade inte.