Ujuj vad fint! Verk? Bra Autaviaboett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ujuj vad fint! Verk? Bra Autaviaboett!
..och billigt gick den, tyvärr hade inte den här fattige studenten pengar att hänga med trots detta dock, var med och budade halvvägs ungefär. Kul att den hamnade på forumet iallafall.Ujuj vad fint! Verk? Bra Autaviaboett!
Nu blir man nyfiken även om det är irrelevant.....och billigt gick den, tyvärr hade inte den här fattige studenten pengar att hänga med trots detta dock, var med och budade halvvägs ungefär. Kul att den hamnade på forumet iallafall.
Edit: iallfall om det är ett val 72 som jag misstänker?
TackDu som knep den alltså, grattis!![]()
TackUjuj vad fint! Verk? Bra Autaviaboett!
Styvt 5 loppor.Nu blir man nyfiken även om det är irrelevant...
Hur bra var den invändigt, allt fullt fungerande? Lite det som fick mig att backa, ville inte behöva släppa ytterligare 3 på en service.Tack
TackValjoux 72. Ja, boetten är riktigt nice och skarp den med
![]()
Oj? Inte bara jag som missade något. Räcker 15' som marknadsvärde? Grattis till ett fynd @theargonaut !Styvt 5 loppor.![]()
Här nog legat ett tag, men lite rengöring och så, verkar den ticka på fintHur bra var den invändigt, allt fullt fungerande? Lite det som fick mig att backa, ville inte behöva släppa ytterligare 3 på en service.![]()
Tack! Ja, lätt åt det hållet skulle jag gissa på, om man kollar vad valjoux 72 verkar ligga på.Oj? Inte bara jag som missade något. Räcker 15' som marknadsvärde? Grattis till ett fynd @theargonaut !
Bra fyndat!Här nog legat ett tag, men lite rengöring och så, verkar den ticka på fint
Tack! Ja, lätt åt det hållet skulle jag gissa på, om man kollar vad valjoux 72 verkar ligga på.
Wow! Var hittade du denna?
Tack! Så passBra fyndat!
Kollar man internationellt så lätt över 20k skulle jag tro.
Ibland har man tur. Slökollade lite på TrattenWow! Var hittade du denna?
Hade den på bevakning, missade den när jag var till sjössTack! Så pass
Ibland har man tur. Slökollade lite på Tratten![]()
Jisses vilket fläsk!